اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

باقری: در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ نیست


باقری: در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ نیست


هافبک سابق تیم فوتبال کشورمان گفت: همیشه در همه‌جا در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست مخصوصا برای رفع مشکلات هر یک از شهرواندان ایرانی.




کریم باقری در خصوص کمکش به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از روز اولی که این اتفاق تلخ برای همشهریان عزیزم افتاد سعی کردم به هر نحوی با کمک دوستان برای رفع مشکل آنها تلاش کنم.

وی افزود: در این بین قصد کریم باقری فقط کمک بود نه چیز دیگری که خدا را شکر تا به این لحظه در حد اندازه توانم توانستم بخش کوچکی از مشکلات را حل کنم.

باقری ادامه داد: همیشه و در همه جا در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست. هر کس در این دنیا کار پسندیده‌ای انجام دهد انشاءالله از خدای بزرگ پاداشش را دریافت می‌کند. من باید در همین‌جا از تمام عزیزیانی تشکر کنم که از کار من استقبال کردند. از هنرمندان، دوستان، ورزشکاران و حتی غیرورزشی‌ها دست یاعلی دادند.

وی تاکید کرد: باز هم هر کسی کمکی داشته باشد الان استقبال خواهیم کرد. خوشبختانه با تلاش و کوشش دوستان پولی را طبق قولم جمع کردیم و با کمک فرمانده محترم سپاه پاسداران آذربایجان جناب آقای جمشیدیان پس از قراردادی که انعقاد کردیم به موقع 20 واحد مسکونی را تحویل عزیزان دادیم.

انشاءالله 10 واحد دیگر نیز به زودی تکمیل و در اختیار مردم آذربایجان و زلزله‌زده خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به سوالی که باز هم نیاز به کمک دارید یا خیر گفت: بله وسایل داخل خانه این عزیزان نیز هنوز تهیه نشده و برخی از وسایل اصلی این خانه مقداری پول برای ما مانده و اگر باز هم کمک شود انشاءالله تا چند روز آینده کارهای دیگری را نیز انجام خواهیم داد. فعلا از نزدیک در حال دیدن مناطق زلزله‌زده هستیم و وسایل مورد نیاز را یادداشت‌برداری می‌کنیم تا اگر باز هم کمک دیگری شد بتوانیم بخش دیگری از عزیزان را صاحب‌ خانه کنیم و حتی وسایل داخل منزل را نیز مهیا کنیم.

باقری خاطرنشان کرد: من جا دارد از تمام مردمی که در این کار خیر پشتوانه من بودند تشکر کنم. از افرادی که مرا می‌شناختند یا حتی نمی‌شناختند. از افرادی که داخل ورزش بودند و به من اعتماد کردند تا به هموطنان خودشان کمک کنند. من امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در ایران نباشیم.

کریم باقری در خصوص حضورش در پرسپولیس نیز گفت: فعلا در این باره صحبت خاصی ندارم اجازه بدهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان در پرسش به سوالی که باز هم برای کمک به زلزله‌زدگان به شما اعلام آمادگی کرده‌اند یا خیر گفت: بله خوشبختانه در چند روز جاری چند نفری بودند که آمادگی خود را مانند تعدادی از کارخانه‌ها برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردة اند که سعی خواهیم کرد از این عزیزان نیز کمک بگیریم حتی در این بین نیز هوادارانی بودند که از کمک‌های خود دریغ نکردند. من در پایان از طریق همین رسانه از تمام افرادی که در این کار خیر حضور پیدا کردند و صبر داشتند حالا از طریق من یا کسان دیگر تشکر ویژه می‌کنم و امیدوارم خدا از آنها راضی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد