اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

حاج رضایی: موافق تغییر نیستم

حاج رضایی: موافق تغییر نیستم


کارشناس فوتبال با بیان اینکه در شرایط فعلی فوتبال ایران از نظر شخصیتی وزن بالایی ندارد گفت: اگر سیستمی جامع بر فوتبال یک کشور حاکم باشد دیگر افراد ضعیف نمی‌توانند وارد آن سیستم شوند. در چنین نظام و سیستمی مدیر بی‌تجربه و کم دانش جایی ندارد.




   امیر حاج رضایی در خصوص وضعیت فعلی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من می خواهم این موضوع را به طور کلی بررسی کنم. حدود سه یا 4 هفته قبل در نشستی که اختصاص به بررسی طرح چشم انداز فوتبال ایران داشت شرکت کرده بودم که در آن نشست یکی از دوستان چشم اندازی را که ژاپنی ها طراحی کرده و در حال اجرای آن هستند را در اختیار من قرار داد.


به گزارش مهر، وی در همین خصوص افزود: آن طرح چشم انداز یک طرح جامع و کامل بود. ژاپنی ها بر اساس همین طرح در سال 1993 جی لیگ را به راه انداختند و امروز به جایی رسیده اند که بازیکن به بوندس لیگا و لیگ برتر انگلستان در سطوح بالا ترانسفر می کنند.


کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: منظور من از بیان مطلب این است که مسئولان فوتبال ایران هم منابع داخلی و خارجی در اختیار دارند و هم افراد و کارشناسان مطلعی را در داخل کشور داریم که از وجود آنها می توان استفاده کرد.


وی تاکید کرد: اگر سیستمی جامع بر فوتبال یک کشور حاکم باشد دیگر افراد ضعیف نمی توانند وارد آن سیستم شوند، در چنین نظام و سیستمی مدیر بی تجربه وکم دانش جایی ندارد. در واقع تنها در سیستم های ناپایدار و معیوب است که افراد ضعیف و غیر متخصص می توانند در آن جایگاه برای خود پیدا کنند. چیزی که در حال حاضر در فوتبال ایران شاهد آن هستیم.


حاج رضایی افزود: به دلیل حضور سیستم ناپایدار و افراد ضعیف است که در فوتبال ایران به موفقیت های پایدار دست پیدا نمی کنیم و موفقیت های ما فقط به صورت مقطعی است. به عنوان نمونه نتایج پرنوسان فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2012 این موضوع را ثابت می کند.


وی افزود: در مقطع فعلی موافق تعویض و تغییر افراد نیستم چون اگر قرار باشد فرد دیگری بیاید که تفکرات تقریبا مشابهی داشته باشد، هیچ سودی به حال فوتبال ایران ندارد. ما شاهد اندیشه خلاق در فوتبال ایران نیستیم بلکه به روزمرگی رسیده ایم. در سیستم های ضعیف و ناپایدار است که سرمربی تیم ملی یک کشور برای فدراسیون آن کشور برنامه ریزی می کند.


کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: من به طور جدی طرفدار حضور یک مدیر فوتبالی برای اداره فدراسیون هستم و اگر امکانش نباشد، مدیر غیر فوتبالی باید دارای یک کابینه و مشاوران قوی در حوزه های مختلف باشد. از حوزه قضایی گرفته تا حوزه های فنی و لجستیکی.


وی در همین خصوص افزود: ما در حال حاضر افراد و کارشناسان فرهیخته، تحصیل کرده و جوانی داریم که از پتانسیل آنها استفاده نمی شود. با وجود چنین پتانسیلی اظهار نظر کفاشیان منطقی نیست و دیدگاه او غیر منصفانه و ناآگاهانه است. نباید با دید محدود به پتانسیل و نیروهایی که داریم نگاه شود.


 حاج رضایی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه کشور ازبکستان تقریبا مردم فقیری دارد و گردش پول در فوتبال و لیگ ازبک ها با ما قابل مقایسه نیست. اما آنها با یک طرح و برنامه ریزی جامع و کامل  و استفاده از همه نیروها و پتانسیل های خود به مرحله ای رسیده اند که تیم نوجوانان آنها با قهرمانی در آسیا جواز حضور در رقابت های جام جهانی را بدست می آورد، تیم جوانان آنها نیز به رقابت های جام جهانی جوانان راه پیدا می کند و تیم ملی بزرگسالان آنها نیز در آستانه صعود به رقابت های جام جهانی قراردارد.


وی تصریح کرد: صعود به رقابت های جام جهانی فواید زیادی برای فوتبال ایران دارد اما حضور در این رقابت ها مدینه فاضله نیست و نباید همه ارکان فوتبال کشور را فدای آن کنیم. هرچند که برای یک مدیر در فوتبال ایران صعود به رقابت های جام جهانی می تواند رزومه مهمی در کارنامه کاری او باشد.


کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: فوتبال ایران به افراد باشخصیتی نیاز دارد که نه گفتن را بلد باشند و خیلی محکم پای عقیده ای که دارند بیاستند. در شرایط فعلی از نظر شخصیتی فوتبال ایران وزن بالایی ندارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد