اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

تورس: مسئله گل نزدن من با زمان حل می‌شود

تورس: مسئله گل نزدن من با زمان حل می‌شود


فرناندو تورس، مهاجم گران قیمت چلسی در آستانه دومین سال حضور خود در این تیم گفت: برای جا افتادن در این تیم لندنی نیاز به زمان بیشتری دارم.





مهاجم بدشانس چلسی که مدت‌هاست پایش به گلزنی باز نشده است، در بازی آخر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا توانست دو گل برای چلسی بزند، هر چند این گل‌ها برای صعود چلسی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خیلی دیر بود. تورس امیدوار است این گلزنی‌ها ادامه داشته باشد و پایانی باشد بر یک فصل بدشانسی او در گلزنی.

تورس در این باره گفت: موضوع گلزنی من فقط مساله زمان، تمرین و درک متقابل است. من سال‌های زیادی با خوآن ماتا در تیم ملی اسپانیا و چلسی هم بازی بودم، اما اسکار و ادن هازارد به تازگی به جمع ما پیوسته‌اند و برای هماهنگی کمی به زمان نیاز داریم. ما این فصل در دفاع تیم خوبی بودیم، اما در خطوط هافبک بازیکنان زیادی به جمع ما اضافه شدند و همین مساله کار را برای مهاجمان تیم سخت‌تر کرده‌است. هماهنگی ما و هافبک های تیم به زمان نیاز دارد.

"ال نینیو" که با قرارداد 50 میلیون پوندی به چلسی پیوسته است، شایعات معاوضه اش با فالکائو یا دیوید ویا را رد کرد و گفت: من چهار سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و امیدوارم که در این چهار سال جام‌های زیادی از جمله لیگ قهرمانان را کسب کنم. این همان دلیلی بود که من را به چلسی کشاند که بتوانم به عناوین مختلفی دست پیدا کنم. در اولین سالم در چلسی جام اتحادیه و لیگ قهرمانان را کسب کردم. دیگر باید به چه عنوان بهتری دست پیدا می‌کردم؟ اکنون این شانس را دارم تا با چلسی جام جهانی باشگاه‌ها را کسب کنم. این فصل لیگ اروپا را هم در پیش خواهیم داشت که هدف ما برای قهرمانی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد