اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

تکذیب شایعه حضور آزمون در روبین کازان

تکذیب شایعه حضور آزمون در روبین کازان


پدر سردار آزمون گفت: امضای قرارداد سردار به روبین کازان صحت ندارد و ما هنوز درباره تیم آینده او تصمیم‌گیری نکرده‌ایم




خلیل آزمون پس از انتشار خبر امضای قرارداد 4 ساله روبین کازان با سردار آزمون به ایسنا، گفت: باشگاه روبین کازان به سردار آزمون پیشنهاد داده و پیوستن پسرم به این باشگاه در حد حرف است. ارتباط ما با آنها هم از طریق "قربان بردیف" مربی روبین کازان است که ترکمنستانی بوده و چون ترکمنستان به گنبد زادگاه ما نزدیک بوده و حتی به نوعی با هم فامیل هستیم، صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شد.

وی افزود: مسوولان روبین کازان پس از بررسی شرایط سردار و دیدن عملکرد او در مسابقات قهرمانی آسیا درخواست امضای قرارداد کردند و قرار است ما تا 26 یا 27 آذرماه به آنها اطلاع دهیم. اما سردار گزینه‌های دیگری چون اینترمیلان و بنفیکا را هم پیش‌رو دارد که قرار است همه را جمع‌بندی کرده و تصمیم نهایی را بگیریم.

پدر سردار آزمون گفت: من هم پدر و هم مدیر برنامه‌های پسرم هستم و در این 6 سال که زحمت‌ زیادی برای او کشیدم اجازه ندادم هیچ دلالی کنار او باشد. سردار بدون اجازه من به هیچ تیمی نخواهد رفت و با دقت فراوان تیم آینده‌اش را انتخاب می‌کنم. ما خیلی به اینکه پیشنهاد مالی کدام باشگاه بهتر است فکر نمی کنیم و می خواهیم سردار آینده فوتبالی خوبی داشته باشد.

آزمون ادامه داد: من والیبالیست بودم و سال‌ها در تیم ملی والیبال ایران بازی کردم و الان هم مربی تیم سیرجان هستم، بنابراین با ورزش و شرایط حاکم بر آن بیگانه نبوده و خوب می‌دانم در چنین وضعیتی باید به شدت از پسرم مواظبت کنم. سردار هنوز مشکل مدرسه و سربازی هم دارد که باید آن را حل کنیم.
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد