اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ابراهیمی: سپاهان می‌تواند قهرمان شود

ابراهیمی: سپاهان می‌تواند قهرمان شود


هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: ما این پتانسیل را داریم که قهرمان شویم.


 

    امید ابراهیمی در مورد تساوی مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودیم و مسابقه را بسیار خوب آغاز کردیم. نسبت به آلومینیوم برتری داشتیم. یک بار توپ را به تیرک زدیم و در چندین موقعیت با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم. کرانچار تأکید زیادی داشت که نظم تیمی را حفظ کنیم اما در برخی دقایق نتوانستیم این کار را انجام دهیم. آلومینیوم با ارائه یک بازی بسته و حمایت طرفدارانش توانست روی یک صحنه دروازه ما را باز کند تا بازی با تساوی به پایان برسد. می توانستیم برنده این بازی باشیم اما در نهایت این اتفاق افتاد.

به گزارش فارس، وی در مورد صدرنشینی موقت سپاهان گفت: ما با کسب سه امتیاز می‌خواستیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم اما با همین تساوی نیز فعلا در صدر قرار گرفتیم.


ابراهیمی در مورد تعویق 24 ساعته بازی استقلال حریف اصلی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل عنوان کرد: به هر حال من در این ارتباط نمی‌توانم نظر خاصی بدهم و این تصمیمی بود که مسولان سازمان لیگ گرفتند. تمام تمرکزم روی بازی های سپاهان است. هدف ما کسب پیروزی در تمامی مسابقات است و کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداریم.


هافبک تیم سپاهان درباره نوسان تیمش در نتیجه گیری گفت: ما در نیم فصل سال قبل 30 امتیاز گرفته بودیم و امسال حتی یک امتیاز بیشتر کسب کردیم. قبل از شروع فصل تیم تغییرات زیادی داشت و در تمام خطوط تعدادی از بازیکنانمان جدا شدند. به زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.


وی در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه شخصیت و قدرت قهرمانی را دارد. تیم قدرتمندی هستیم و مطمئنا پتانسیل کسب این عنوان را داریم. باید تلاش و سعی بیشتری کنیم تا در نیم فصل دوم اشتباهاتمان را کاهش دهیم و با کسب نتیجه مناسب در پایان به قهرمانی دست یابیم.


ابراهیمی در مورد اینکه برخی از بازیکنان سپاهان ساز جدایی می‌زنند عنوان کرد: من از این مسائل زیاد اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. خیلی دوست دارم بازیکنانی که در تیم هستند به کارشان ادامه دهند و در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم. ممکن است برخی به دلیل بازی نکردن ناراضی باشند، من دوست دارم تمامی بازیکنان در تیم بمانند اما اگر کسی می‌خواهد برود برایش آرزوی موفقیت دارم.


امید ابراهیمی در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی گفت: خوشحالم که توانستم رضایت سرمربی تیم را جلب کنم و به این اتفاق افتخار می‌کنم. تمام هدفم این است که تمرینات خوبی انجام دهم. می خواهم بهترین بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دهم.


ابراهیمی در مورد اینکه کارشناسان اعتقاد دارند او باید در تیم ملی اصلی نیز بازی کند، خاطر نشان کرد: این نظر لطف کارشناسان است. نظر سر مربی تیم ملی مهم است و من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد