اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

معدنچی: تراکتور مزد برتری‌اش را گرفت

معدنچی: تراکتور مزد برتری‌اش را گرفت


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز تراکتوری‌ها بهتر بازی کردند و مزد برتری‌شان را هم گرفتند.




 مهرزاد معدنچی، پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: خوب بازی نکردیم مخصوصا در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم که در نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم. تراکتورسازی امروز خیلی خوب بود و توانست مزد برتری‌اش را بگیرد.

وی در خصوص تفاوت لباسش با سایر بازیکنان عنوان کرد: من پس از بازی باید به شیراز می‌رفتم، چرا که اهل شهرستان هستم و مانند شما تهرانی نیستم. به همین دلیل لباسم با سایر بازیکنان فرق می‌کرد. من ساعت 9 باید به شیراز پرواز کنم و مشکل خاص دیگری وجود ندارد.

ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد