اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

10 حاشیه جدال بایرن و دورتموند یا دربی قرمز و زرد


10 حاشیه جدال بایرن و دورتموند یا دربی قرمز و زرد


دربی انجام‌‌شده بایرن و دورتموند همچون سایر نبرد‌های گذشته این دو رقیب سنتی مملو از اتفاقات و نکته حاشیه‌ای همچون یخ‌زدگی افکار مربی تیم میهمان و شوکه‌شدن میزبان بخاطر مصدومیت سنگین یک عضو باوارایی بود.


 

شب گذشته تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیادورتموند به عنوان «پرافتخار‌ترین تیم بوندس‌لیگا »‌و «قهرمان دو فصل گذشته » ‌لیگ ژرمن‌ها در سرمای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که با گل تونی کروس برای میزبان در دقیقه 67 و گوتسه در دقیقه 74 برای میهمان، یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

به گزارش فارس، در جریان این بازی اتفاقات ریز و درشت حاشیه‌ای زیادی روی داد که مهم‌ترین ‌آن چنین بود:


*نکته 1:


تونی کروس، زننده گل بایرن مونیخ در دقیقه 67، پس از بازی مثل اکثر چهره هایی که در مورد بازی اظهار نظر کردند، از کسب تساوی یک بر یک اظهار خرسندی نسبی کرد.


او گفت: کمترین هدف ما از بازی با دورتموند مساوی بود که به آن رسیدیم، اما اکنون مهم‌ترین نکته برای ما حفظ 11 امتیاز فاصله با دورتموندی‌ها است که با این نتیجه حفظ کردیم.


*نکته 2:‌


تمام بازیکنان بایرن از این که هولگر باداشتوبر در دقیقه 37 به شدت مصدوم شد و از زمین خارج شد، اظهار تاسف کردند.


پس از آنکه هاینکس، مربی باوارایی‌ها اواخر نیمه اول بواتنگ را به جای مدافع مصدوم به میدان فرستاد و پزشکان تیم تا پایان بازی معاینات اولیه را روی پای مصدوم بازیکن 22 ساله انجام داده و اعلام کردند حدس می‌زنند رباط صلیبی این بازیکن ملی‌پوش پاره شده، کل اعضای تیم میزبان از این بابت اظهار تاسف کردند.


مربی 67 ساله مونیخی‌ها به هنگام خروج از ورزشگاه به گزارشگر یک شبکه تلویزیونی اظهار کرد: کل تیم با هولگر اظهار همدردی کرده و از این بابت متاسف است.


*نکته 3:


شدت مصدومیت در تصاویر تلویزیونی کاملا مشهود بود که آرین روبن، ستاره هلندی که معمولا به هنگام وقوع اتفاقات ناخوشایند مثل مصدومیت‌‌ها ، خونسرد است و «بی‌خیال » رفتار می‌کند، به حرکت واداشت.


وی برای این منظور از روی سکو بلند شد و در فاصله بین دو نیمه به رختکن رفت تا از باداشتوبر عیادت کرده و حال وی را جویا شود.


همین حرکت را هاینکس مثبت تلقی کرد و به برخی خبرنگاران گفت: ‌وقتی کل تیم نگران یک عضو خود می‌شوند، ظاهرا تلخ است ولی در اصل اتفاقی مثبت است. این که تیم یکدل است و قلب همه برای هم می‌زند.


*نکته 4:


جروم بواتنگ، مدافع ملی‌پوش و جانشین باداشتوبر در پایان نبرد با زردپوشان معتقد بود که تیمش در کار دفاعی به جز یک صحنه بی‌نقص عمل کرده است.


او به گزارشگر شبکه بوندس‌لیگا- لایو که بازی را برای ژرمن‌ها بطور زنده پخش کرد، گفت: فقط یک لحظه در دفاع غافل شدیم که گوتسه گل دورتموندی‌ها را زد.


*نکته 5:


حالا که از گل زردپوشان توسط گوتسه تکنیکی سخن به میان آمد، این نکته را هم باید اضافه کرد که در موقع مصاحبه‌کردن با خبرنگاران به شانسی بودن گلش اعتراف کرد.


هافبک 20 ساله دورتموند که روی کرنر مارکو رویس در دقیقه 74 گلزنی توپ را در درون محوطه جریمه مونیخی‌ها با سینه مهار کرد و با شوتی دقیق به کنج دروازه‌ مانوئل نویر فرستاد،‌اظهار داشت: موقعی که گل زدم، شانس آوردم که توپ از همه بازیکنانی که در محوطه مقابلم بودند، گذشت و به دروازه رفت.


*نکته 6:


هم هاینکس و هم کلوپ همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، ترکیب تیم‌شان را تغییر دادند. کلوپ حتی به خواست هواداران مثلث هوملس،‌گوتسه و گون‌دوگان را همراه با دیگر زردپوشان به میدان فرستاد که در بازی منجر به تساوی یک بر یک با دوسلدورف مصدوم و تماشاگر بودند.


*نکته 7:


یورگن کلوپ هنگامی که قصد داشت وارد کنفرانس مطبوعاتی شود و به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد، با مجری یکی از شبکه‌های تلویزیونی که بازی را به صورت زنده پخش می‌کردند، مواجه شد. در نتیجه به مدت دو، سه دقیقه مقابل دوربین تلویزیون گپ زد و یک جمله بحث انگیز به زبان آورد که باعث خنده مجری شد.


وی در مورد این که چرا در 15، 20 دقیقه ابتدای بازی که بایرن سوار بر بازی بوده، عکس‌العملی نشان نداده، به شوخی گفت: مغزم در سرمای آلیانس‌آره‌نا یخ زده بود که نمی‌توانستم تا گرم شدنش خوب فکر کنم!


*نکته 8:


با وجودی که بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، در نیمه اول  بازی چنگی به دل نزد و در 45 دقیقه دوم هر دو تیم صاحب موقعیت‌هایی نیز شدند، بایرنی‌ها بیشتر از میهمان صاحب توپ بودند.


براساس آمار ثبت شده بایرن 57.13 درصد زمان بازی را صاحب توپ شد.در حالیکه بورسیادورتموند 42.87 درصد مالکیت داشت.


در جدول بهترین تیم‌های هفته از نظر مالکیت توپ بایرن در رتبه اول ایستاد،‌ اما دورتموند در رده چهاردهم ایستاد.


*نکته 9:


بایرنی‌ها حتی در زمینه نبرد‌های تن به تن نیز چهره‌ برتری بر حریف داشتند. بازیکنان تحت امر هاینکس در 133 دوئل تن به تن پیروز شدند. در حالیکه دورتموندی‌ها 100 نبرد تن به تن موفق داشتند.


بایرن در رده‌بندی بهترین‌های هفته در نبردهای تن به تن پس از اشتوتگارت (143 نبرد تن به تن موفق) در رده دوم ایستاد. در حالیکه دورتموند صاحب پله نهم جدول شد.


 *نکته 10:


بازیکنان دورتموند برای آنکه در آلیانس‌آره‌نا مقابل 69 هزار نفر تماشاگر مونیخی کم نیاورند و حتی بتوانند گل دریافتی را جبران کنند، آمار دوندگی بالایی داشتند.


آمار به جای مانده در این زمینه حکایت می‌کند ستاره‌های زردپوش 118.68 کیلومتر در بازی دیشب دویدند تا از مونیخی‌ها تساوی بگیرند. در حالیکه میزان دوندگی مونیخی‌ها اندکی کمتر بود.


برهمین اساس شاگردان هاینکس 116.48 کیلومتر دوندگی داشتند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد