اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

طاهری:حرفی از خداحافظی نزده‌ام

طاهری:حرفی از خداحافظی نزده‌ام


ملی‌پوش فوتسال می‌گوید شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی صحت ندارد و رسانه‌ها برداشت غلطی از صحبت‌های او داشته‌اند.



محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره صحبت‌هایی مبنی بر این که شاید دیگر در تیم ملی نباشد، تاکید کرد: من مصاحبه‌ای را چند روز قبل انجام دادم و گفتم نمی‌توانم درباره مربی آینده فوتسال اظهار نظر کنم، چون ممکن است آن مربی من را دعوت نکند و من دیگر در تیم ملی نباشم اما رسانه‌ها از این صحبت من طوری برداشت کردند که انگار از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام.

وی ادامه داد: با افتخار تا روزی که بدانم به درد تیم ملی می‌خورم بازی خواهم کرد و حرفی از خداحافظی هم نزده‌ام. در چند روز اخیر همه با من تماس می‌گیرند و در این باره سوال می‌کنند اما من تازه 27 سال دارم و با شرایطی هم که دارم می‌توانم بازی کنم.

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک همچنین درباره باخت دیروز تیمش برابر شهرداری ساوه در لیگ برتر، تصریح کرد: ما زحمت‌مان را کشیدیم، اما با بدشانسی چند توپ‌مان به تیر اصابت کرد. به هر حال به تیم شهرداری ساوه و تماشاگرانش تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم عقب افتادگی که بین ما و گیتی‌پسند افتاد را جبران کنیم. کارمان سخت شد، اما هنوز هفته‌ یازدهم است.

طاهری در پاسخ به این پرسش که ناکامی ایران در جام جهانی چه میزان در روحیه ملی‌پوشان منصوری تاثیر گذاشته است، توضیح داد: منصوری ملی‌پوشان زیادی دارد و مطمئنا وقتی تیم ملی نتیجه‌ نگیرد به لحاظ روحی تحت تاثیر قرار می گیریم، اما ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و باید با این اتفاق کنار بیایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد