اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ژنگ‌ژی: حضور در کنار کریمی افتخار بزرگی است

ژنگ‌ژی: حضور در کنار کریمی افتخار بزرگی است


نامزد چینی دریافت عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا می‌گوید حضور در کنار علی کریمی برای او افتخار بزرگی است.


ژنگ ژی در نشست نامزدهای دریافت عنوان برترین‌های فوتبال آسیا گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از سه نامزد نهایی این عنوان انتخاب شدم و الان در کوالالامپور هستم.

او در پاسخ به این سوال که کسب این عنوان چه تاثیری در فوتبال چین خواهد گذاشت گفت: به هر حال هر کس که بتواند این جایزه را بگیرد، می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت فوتبال کشورش بگذارد.

ژی در پاسخ به سوال مشترکی که یکی از خبرنگاران از او و کریمی درباره حضورشان در فوتبال اروپا و بازگشت به کشورشان پرسیده بود گفت: تجربه حضور در اروپا، تجربه بسیار خوبی بود. من و کریمی هر دو تجربه بسیار خوبی از حضور در فوتبال اروپا کسب کرده‌ایم و اکنون فکر می‌کنم هر دوی ما از این تجربه استفاده می‌کنیم. من و کریمی تلاش می‌کنیم با حفظ آمادگی از آن تجربه گران‌قیمت نهایت استفاده را ببریم.

او در ادامه با اشاره به حضور علی کریمی در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا گفت: می‌خواهم به علی کریمی به خاطر اینکه برای دومین بار نامزد دریافت این عنوان شده تبریک بگویم. او بازیکن بسیار خوبی است و باعث افتخار من است که در کنارش حضور دارم. انتخاب مجدد کریمی برای حضور در میان برترین‌ها نشان می‌دهد که او خود را روی فرم نگه داشته و همچنان تلاش می‌کند که بهترین باشد.

این بازیکن در پایان درباره شانس خود برای کسب عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا گفت: برای من هم فرصت بسیار خوبی است که با دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال آسیا رقابت کنم و امیدوارم فردا هر سه ما شب خوبی را پشت سر بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد