اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

پولادی و حسینی محکوم شدند

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را در خصوص شکایات و پرونده های موجود اعلام کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این آرا به شرح زیر است:

آرای باشگاه ذوب آهن

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره مطالبه وجه داود حقی از باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از بررسی محتویات پرونده و مستندات به این شرح رای را در سه بند صادر کرد:

یک-در مورد ادعای وکیل داود حقی مبنی بر وجود قرارداد داخلی بین طرفین، که دستمزد را چهارصد و بیست میلیون تومان قید کرده بود و با توجه به وجود سوابق و جدای از تصریح مقررات که قراردادهای ثبت شده فدراسیون و سازمان لیگ را منشا اثر دانسته، داود حقی موفق به ارائه دلیل جهت اثبات وجود قرارداد داخلی نشده و به همین دلیل این ادعا مبنی بر وجود قرارداد با دستمزد 420 میلیون تومانی و مطالبه مابه تفاوت تا این مبلغ وارد نبوده و رد می شود.

دو-در مورد ادعای معافیت از پرداخت 20 درصد قرارداد تا پایان فصل با توجه به نوشته فروتن - سرپرست وقت تیم، چنین چیزی از نوشته فوق استنباط نشد.

سه-در نهایت باشگاه ذوب آهن مکلف است با توجه به همه مدارک و اسناد پس از کسر پرداختی های قبلی و محاسبات ذکر شده نسبت به پرداخت الباقی قرارداد به میزان هفت میلیون و نهصد هزار تومان به انضمام هزینه رسیدگی به تناسب، مبلغ دو میلیون ریال در حق داود حقی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

همچنین با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده شکایت محمد منصوری از باشگاه ذوب آهن اصفهان، شکایت این بازیکن از باشگاه فاقد وجاهت بوده و رد می شود. این رای در مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

تقدیر از تیم های راه آهن و ملوان بندرانزلی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دو باشگاه راه آهن و ملوان بندرانزلی به دلیل همکاری مناسب با شئونات اخلاقی در خلال بازیشان در 5 آبان 91 در هفته 13 لیگ برتر، تقدیر می کند. امید آنکه روش پسندیده مذکور در مسابقات آینده این دو تیم و سایر تیم ها مشاهده شود.

شکایت حسن فرجی رد شد

کمیته انضباطی با توجه به محتویات پرونده شکایت حسن فرجی از باشگاه فجر سپاسی، ادعای فرجی را مردود تلقی و درخواست ایشان را رد می کند. این رای ظرف مهلت قانونی قابل تجدید نظر در کمیته محترم استیناف است.

غیبت تقوی موجه شد

مجتبی تقوی سرمربی تیم سایپا در کنفرانس مطبوعاتی بازی ششم مهر91 مقابل ذوب آهن اصفهان شرکت نکرد. باشگاه سایپا اعلام کرده که تقوی به دلیل تاخیر پرواز در کنفرانس حاضر نشده است و با توجه به اینکه رعایت مقررات مسابقات و از جمله حضور به موقع اعضای تیم میهمان در محل برگزاری مسابقه الزامی است، با توجه به اینکه ناظر بازی نمی تواند غیبت سرمربی تیم را موجه کند، اما این بار کمیته انضباطی استثنائا غیبت تقوی را موجه می کند اما تذکر می دهد که این اتفاق در دفعات بعدی تکرار نشود وگرنه در صورت تکرار موضوع جرایم انضباطی اعمال خواهد شد. رای صادره قطعی است.

رای درباره تخلفات دیدار گهر- فولاد

بر اساس گزارش داور و نماینده فدراسیون در دیدار گهر- فولاد در تاریخ 28 مهرماه تخلفاتی اتفاق افتاد که بر این اساس، باشگاه فولاد خوزستان به تذکر کتبی و پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

همچنین باشگاه گهر هم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به این باشگاه تذکر داده می شود که در راه کنترل تماشاگرانش توجه بیشتری داشته باشد.

رای کمیته انضباطی درباره دیدار مس کرمان- پرسپولیس تهران

کمیته انضباطی درباره دیدار مس کرمان- پرسپولیس تهران که 5 آبان 91 از هفته 13 لیگ برتر و تخلفاتی که انجام شده است رای زیر را صادر کرد.

به دلیل توهین طرفداران منتسب به تیم مس کرمان به مهرداد پولادی، باشگاه مس کرمان را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. در صورت تکرار تنبیه های شدید تری اعمال خواهد شد.

مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین سید جلال حسینی به دلیل توهین به داور توبیخ کتبی شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای صادره قطعی است.
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد