اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ضرغامی نوشت تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید

ضرغامی,قلعه‌نویی,امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ضرغامی نوشته بود تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید.
 ضرغامی نوشت تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید/۱۰بار بازی را ببینیم کم است


به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از آنکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم خوشحال هستم که دوستان قدیمی‌ام را در اینجا دیدم. اهالی قلم در اینجا انتقادهایی می‌کردند که به ما کمک می‌کرد اما باید تبریک به فوتبال بگویم اگر این مسابقه را 10 بار هم ببینیم کم است. این بازی درست مثل بازی فرانسه و برزیل بود که فرانسوی‌ها در پنالتی برزیل را شکست دادند.

وی افزود: هر وقت این مسابقه پخش شود مردم از دیدن آن سیر نمی‌شوند. سپاهان هم لیاقت برد داشت و بازی آنقدر زیبا بود که به عنوان یک تماشاگر و یا مسئول فنی بارها آن را تماشا می‌کنیم. حریف تیم مورد علاقه من است و مدیریت خوبی دارد. جا دارد به آقایان ساکت، پورسینا و دکتر سمیعی تبریک بگویم و یک تبریک هم به فتح‌الله‌زاده بگویم که شرایط را برای ما بهتر کرد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: بازیکنانم را ستایش می‌کنم چون اگر دقت کنید تیمی داشتیم که از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشت. چند بازیکن مصدوم داشتیم و صبح امروز فهمیدم که اکبرپور هم نمی‌تواند بازی کند. با این شرایط فوتبال خوبی انجام دادیم و در دقایق آخر تغییراتی دادیم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که اگر برهانی دقت می‌کرد به هدف‌مان می رسیدیم.

سرمربی اسبق تیم سپاهان افزود: سپاهان تیم خود من است و باز هم تاکید می‌کنم این تیم، تیم من است چون دو سال در این تیم آرامش داشتم و واقعا یکی از کسانی که مخالف رفتن من از سپاهان بود، همسرم بود. لیاقت قهرمانی با این تیم را داشتم اما حرف‌هایی به من زدند که برایم قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه من از تیم رفتم، دو برابر به بازیکنان پول دادند و فقط هدف‌شان این بود که قلعه‌نویی را زمین بزنند اما آنها را به خدا و حضرت زهرا واگذار می‌کنم اما از فوتبالی‌ها می‌خواهم که نگذارند این آدم‌ها وارد فوتبال شوند. چون آنها ماموریت دارند که جمعیت صد هزار نفری را به سه هزار نفر برسانند.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: یعنی لیاقت دو تیم این است که 6 هزار نفر به استادیوم بیایند؟ وقتی مردم مقابل هتل آسمان شادی می‌کردند ماموریت این آقایان آغاز شد اما آنها بدانند که فوتبال می‌ماند و اینها می‌روند. متاسفانه مقابل من نشستند و مصاحبه کردند و گفتند بزرگتر از قلعه‌نویی خانه نشین است اما من که بزرگ نیستم و در این فوتبال کسی محسوب نمی‌شوم. اما یاد آقایان باشد که سپاهان همیشه زرد طلایی است.

سرمربی اسبق تیم سپاهان در ادامه صحبت‌هایش گفت: در 7 بازی مقابل بزرگان آسیا 17 گل زدیم چون سپاهان مدیریت خوبی داشت و حالا هم دارد. اینها را می‌گویم چون از این تیم رفته‌ام. دیشب به بازیکنان استقلال گفتم هنگامی که با سپاهان به خارج از کشور می‌رفتیم بدون هیچ کنترلی ما را از فرودگاه رد می‌کردند و تمام آسیا به سپاهان احترام می‌گذاشت. من خاطرات خوبی با سپاهان دارم اما برخلاف میلم از این تیم رفتم و ساکت شاهد است که سال دوم از 800 میلیون تومان گذشتم. پس از پایان نیم فصل ساکت به من گفت قرارداد را تمدید کن اما از او خواستم که فصل تمام شود و فردای قهرمانی سپاهان گفتم که در این تیم می‌مانم. حتی در سال سوم لیست دادم اما آقایان مقابل من گفتند که می‌خواهیم پاک قهرمان شویم.

وی تاکید کرد: در جلسه هیئت مدیره هنگامی که این حرف زده شد رو به ساکت کردم و گفتم چرا ساکت هستی اما یکی از آقایان عضو هیئت مدیره گفت ما بیشتر از گذشته خرج کرده‌ایم. همان جا بود که عطای کار را به لقایش بخشیدم. ماموریت اینها این است که فوتبال را عقب بیندازند. آیا لیاقت مردم اصفهان این است که استادیوم نقش جهان به این روز بیفتد؟ این آقایان مثل موریانه فوتبال را نابود می‌کنند و در همه جا هم حضور دارند.

قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره اسبق سپاهان عامل جدایی وی بود،‌گفت: حافظه من مثل شما جوانان قوی نیست و نزدیک به 50 روز است که شرایط روحی خوبی ندارم اما شک نکنید که آن شخص مقدمات جدایی من را فراهم کرد.

سرمربی استقلال در خصوص داوی مسابقه گفت: داوری بازی خوب بود ولی فکر می‌کنم نکونام نباید اخراج می‌شد. البته مظفری‌زاده به سرعت بازی خیلی کمک کرد و اعتقاد دارم او لیاقت حضور در جام جهانی را دارد.

یکی از خبرنگاران در خصوص ادعاهای قلعه نویی مبنی بر اتفاقات هیئت مدیره قبل از وی سؤال پرسید که سرمربی استقلال گفت: این مسائل همه درست است و در مقابل چشمم اتفاق افتاد. به آنها گفتم قهرمانی پاک یعنی چه؟ من میهمان شما هستم اما مردم اصفهان چه گناهی کرده‌اند. آیا بعد از رفتن من آقایان سقف قرارداد را رعایت کردند؟ سپاهان تبدیل به پایتخت ورزش ایران شده بود اما همین شما دیدید که در ورزشگاه نقش جهان موش و شتر و خفاش زندگی می‌کردند اما خبری از بهره برداری از آن نرسید. به جای آنکه 80 هزار نفر به ورزشگاه بیایند جمعیت را به 6 هزار نفر رساندند.

خبرنگاری پرسید چه طور سپاهان که دارای بهترین خط دفاعی است با این شرایط مقابل استقلال شکست خورد که قلعه نویی گفت: اگر اجازه بدهید در این خصوص حرفی نزنم چون حق ندارم در خصوص تیمی که در آن حضور ندارم صحبت کنم.

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه مشکلات تیم ملی روی ضربات ایستگاهی و خروج‌های رحمتی است، گفت: ما به رحمتی شعاع حرکتی داده‌ایم و آنجایی که او خروج نمی‌کند را به شخصی سپرده‌ایم که پوشش دهد. روی کاشته‌ها هم یارگیری می‌کنیم و هم فضاگیری. هر چند من نباید این مسائل را بگویم.

وی تاکید کرد: آخرین باری که با سپاهان بازی کردیم مقابل بنیادکار به میدان رفتیم که براگا مربی آن بود. 70 دقیقه مقابل این تیم 10 نفره بودیم و سرمربی بنیادکار در نشست خبری گفت اگر 70 دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم نمی‌توانستیم بازی را ببریم. من که تجربه بین‌المللی ندارم و مربیگری بلد نیستم. اما اگر مربی دیگری تیم براگا را شکست می‌داد مجسمه او را می‌ساختند. متاسفانه کارشناسانی که در خصوص مشکلات تیم ملی صحبت می‌کنند خود را به اجنبی‌ها فروختند.

امیرقلعه‌نویی در ادامه نشست خبری پس از مسابقه با سپاهان اظهار داشت: برخی از کارشناسان اجنبی پرستند و در افکار عمومی انحراف ایجاد می‌کنند و به مردم آدرس اشتباه می‌دهند. فوتبال ما هزار ایراد دارد و من فقط 5 دقیقه در موردش صحبت کردم این آدم‌ها را بدون کارشناسی می‌آورند تا در مورد فوتبال صحبت کنند. تیم ملی ایران مقابل تیم سوم بحرین پیروز شد که علتش مسائل سیاسی بحرین بود. آنها از دقیقه یک هم 10 نفره شدند. روی حرکات انفرادی به موفقیت رسیدیم و ما فوتبالی از تیم ملی ندیدیم.

وی ادامه داد: کارشناسان قلعه‌نویی و دایی را محاکمه می‌کنند در حالی که دایی اسطوره فوتبال ما است و باید کمکش کنیم تا رئیس AFC شود، من قلعه‌نویی که کوچک هستم. با این حال همان زمان هم کارشان به خواهش و تمنا رسید تا من سرمربی تیم ملی شوم گفتم می‌خواهم با استقلال به آسیا بروم اما آنها گفتند ایران را از این گروه بالا بیاور بعد به جام جهانی فکر کن. من با تیم ملی به عنوان صدرنشین از آن گروه صعود کردم در مالزی هم تیم من صدرنشین بود.

وی ادامه داد: آدم‌های سیاسی به فوتبال می آیند، آنها بهتر است بروند. این آقایان اگر در صنعت و کارهای نظامی کارشان را بلد بودند در همان عرصه فعالیت می‌کردند چرا صنعتی‌ها و نظامی‌ها را به فوتبال آوردید؟ مگر من را مدیرعامل سایپا و یا ایران‌خودرو می‌گذارند؟

قلعه نویی تاکید کرد: من کارم را در آنجا بلد نیستم و شرایط کنونی را هم خراب‌تر می‌کنم اما برخی با ارتباطاتی که دارند به ورزش می‌آیند و مشهور می‌شوند. آنها دنبال شهرت هستند نه محبوبیت. تعداد تماشاگران ما را به 3 هزار رساندند و خیالشان راحت شد بعد می‌گویند می‌رویم اما باز هم به دنبال بازگشت هستند چون فوتبال ما هزار ایراد دارد.

سرمربی استقلال با اشاره به زمان حضورش در تیم ملی عنوان کرد: یک آقایی می‌گفت در صدا و سیما گاهی اوقات می‌گویند یک آهنگ نباید پخش شود و ضرغامی هم روی تابلو نوشته بود تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید. جرم من این بود که بدون قرارداد به مالزی رفتم و به عنوان سرباز وطن برای تیم ملی خدمت کردم. با من جلسه گذاشتند و گفتند بدون قرارداد به مالزی برو و اینکه احساس می‌کردم سرباز مملکتم هستم این کار را کردم اما چرا آدم‌هایی مثل دادکان و مصطفوی باید خانه‌نشین شوند.

قلعه‌نویی با انتقاد از ترکیب هیئت مدیره برخی باشگاه ها عنوان کرد: این اعضای هیئت مدیره از کجا می‌‌آیند؟ می‌گویند آنها قدرت سیاسی دارند ما این قدرت سیاسی را نمی‌خواهیم دولت 98 درصد پول فوتبال را می‌دهد این پول را به دست اهل فن بدهد. اگر به غیر از رحیمی، فرد دیگری مدیرعامل سپاهان شده بود این مجموعه نابود می‌شد. زیرا او خودش ورزشی است و تجربه مدیریت ورزش را دارد و توانست این مجموعه را حفظ کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه می‌گویند او در لیگ بی‌انگیزه است، گفت: یک روزنامه این مطلب را نوشت که قلعه‌نویی در لیگ بی‌انگیزه است زیرا می‌خواهند باخت تیم ملی را توجیه کنند و بگویند من مغرور هستم و در لیگ انگیزه مربی‌گری ندارم. همین جا اعلام می‌کنم هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی به من نشده است. برخی می‌خواهند در افکار عمومی انحراف ایجاد کنند. من به خاطر مردم با معرفت آذربایجان حتی سفر خارجی‌ام را لغو کردم اگر در این مملکت کار کنی با تو کار دارند و اگر سالم کار داری بیشتر با تو کار دارند.

وی در مورد شناختش از سپاهان گفت: ساختار دفاعی ما خوب و ما شناخت کاملی از سپاهان داشتیم. چهار بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و توانستیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: برخی بازیکنان مانند علی کریمی، ابراهیم صادقی، سمبل یک باشگاه هستند. فرهاد مجیدی را هم من خودم خواستم که به استقلال بیاید که اگر توانست کمک کند و اگر نتوانست خداحافظی کند. منصوریان در زمان من خداحافظی کرد. من دنبال تسویه حساب و سرمایه‌سوزی نیستم اکنون که استقلال در صدر جدول است این حرف را می‌زنم اگر در رده پایین‌تر بودیم این حرف را نمی‌گفتم در استقلال به روی فرهاد مجیدی باز است و اگر می‌خواهد بیاید و کمک کند. ما باید برای مجموعه استقلال مربی‌سازی کنیم.منصوریان هست فرهاد مجیدی هم می‌تواند باشد.

قلعه‌نو‌یی تصریح کرد: با فرهاد مجیدی اختلاف زیاد داشتم اما در زمان بازیگریش محبت‌های زیادی به او کردم که در حق کمتر بازیکنی این محبت‌ها را انجام می‌دهم او را از بهمن به استقلال آوردم در زمان برانکو از تیم ملی کنار گذاشته شد. او را دوباره به چرخه ملی آوردم. من خودم به فتح‌الله‌زاده در ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید او آن زمان در دبی بود اما یک روز قبل از پایان فصل نقل و انتقالات گفت باید کاپیتان باشم اگر مجیدی می‌آمد حتما کاپیتان بود ولی اینکه بازیکن شرط می‌گذارد نظم کار به هم می‌ریزد.... /خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد