اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

گردان: می خواهم در پرسپولیس بمانم

با هیچ باشگاهی مذاکره نداشته ام

گردان: می خواهم در پرسپولیس بمانم


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها نیمکت نشین نیلسون شده و حتی پیراهن تیم ملی را از دست داده معتقد است که در صورت اعتماد مربی می خواهد در پرسپولیس بماند.


شهاب گردان عصر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به همراه تیم ملی در جام جهانی برزیل حضور داشته باشم.

وی در خصوص وضعیت ادامه همکاری اش با باشگاه پرسپولیس و مذاکره با سپاهان و چند باشگاه دیگر، افزود: با این تیم قرارداد دارم و از نظر حرفه ای صحیح نیست که با باشگاه دیگری صحبت کنم و اگر قرار باشد پیشنهادی به من داده شود باید با باشگاه مذاکره کنند.

دروازه تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در دیدار دوستانه نیز از او استفاده نشده است، گفت: این نظر سرمربی تیم بوده و پیش از آغاز بازی با مربی دروازه بان های تیم تمرین داشته ام.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا موقعیتی برای حضور در ترکیب 11 نفره پیدا کنم تا بازهم توانایی های خود را به اثبات برسانم.

وی در خصوص اینکه آیا تمایلی به جدایی از پرسپولیس دارد، اظهار داشت: به طور حتم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم اما همه چیز به شرایط بستگی دارد و اگر مربی تیم اعتقاد نداشته باشد باید فکر دیگری کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد