اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

آقای بازیگر:دلم برای سینما تنگ شده/فعلا توان صحبت کردن هم ندارم

آقای بازیگر:دلم برای سینما تنگ شده/فعلا توان صحبت کردن هم ندارم
  1. عزت الله انتظامی: دلم برای سینما تنگ شده است/ دوست دارم ...

    cinemapress.ir/.../عزت-الله-انتظامی-دلم-برای-سینما-تنگ-شده-است-دوست...
    ۱ روز پیش - «آقای بازیگر سینمای ایران» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ... و در سینما حضور داشته باشم اما فعلاً که حتی توان صحبت کردن را هم ندارم و ...
  2. عزت الله انتظامی: دلم برای سینما و خیابان تنگ شده است - فر ...

    www.farnews.ir/fa/84797
    ۱۰ ساعت پیش - «آقای بازیگر سینمای ایران» افزود: مشکل من بیماری شدید ریوی است و هوای ... و در سینما حضور داشته باشم اما فعلاً که حتی توان صحبت کردن را هم ندارم ...
  3. سیما - «عزت الله انتظامی»:فعلاً حتی توان صحبت کردن را هم ندارم

    jazzservices.net/.../عزت_الله_انتظامی_فعلا_حتی_توان_صحبت_کردن_را...
    ۱۹ ساعت پیش - عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: ... و از فیلم های روز سینمای ایران غافل بوده ام؛ دلم به شدت برای سینما تنگ شده است. ... به گزارش سینماخبر،«آقای بازیگر سینمای ایران» افزود: مشکل من بیماری ... بزنم و در سینما حضور داشته باشم اما فعلاً که حتی توان صحبت کردن را هم ندارم و ...
  4. عزت الله انتظامی»:فعلاً حتی توان صحبت کردن را هم ندارم

    www.boursenews.ir/fa/rssreader/news?sec_id=60&id=772956
    ۱۲ ساعت پیش - «عزت الله انتظامی»:فعلاً حتی توان صحبت کردن را هم ندارم ... و از فیلم های روز سینمای ایران غافل بوده ام؛ دلم به شدت برای سینما تنگ شده است. ... «آقای بازیگر سینمای ایران» افزود: مشکل من بیماری شدید ریوی است و هوای آلوده تهران هم آن ...
  5. عزت الله انتظامی: دلم برای سینما تنگ شده است - خراسان

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?category=All&newsid...
    ۱ روز پیش - «آقای بازیگر سینمای ایران» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ... و در سینما حضور داشته باشم اما فعلاً که حتی توان صحبت کردن را هم ندارم و ...
  6. خبر خوان - چراغ سینما 'کُردستان' مریوان بعد از مدت ها روشن شد

    khabar-khan.ir/.../چراغ-سینما-'کُردستان'-مریوان-بعد-از-مدت-ها-روشن-شد...
    ۱ ساعت پیش - چراغ سینما 'کُردستان' مریوان بعد از سال ها تعطیلی، سرانجام شامگاه سه شنبه ... آقای بازیگر:دلم برای سینما تنگ شده/فعلا توان صحبت کردن هم ندارم.
  7. کافه میم

    cafemim.blogfa.com/1393/07
    نوشتن شده در تاریخ چهارشنبه سی ام مهر 1393 توسط آقای میم ... اما در این فیلم می‌شد توان کارگردان را در سکانس‌های مختلف دید. ... سعی کنید در حین تماشایش، خوردن و صحبت کردن و حتی تحلیل کردن را ترک کنید، چون ممکن ... دلم برای بچگی کردنم تنگ شده. ... بالشت‌های گرد و بزرگ رو روی هم می‌ذاشتم و مثل صندلی می‌نشستم روش و دلم می‌خواست ...

  8. تصاویر بیشتر برای آقای بازیگر:دلم برای سینما تنگ شده/فعلا توان صحبت کردن هم ندارم

  9. خدمات فرهنگی ، هنری و اجنماعی

    www.ejoo.ir/Services/cultural
    درخواست عجیب برزو ارجمند از آقای وزیر! ... «عزت الله انتظامی»:فعلاً حتی توان صحبت کردن را هم ندارم عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: مدت مدیدی است به دلیل بیماری اجازه ... هیچ یک از محافل سینمایی را پیدا نکرده و از فیلم های روز سینمای ایران غافل بوده ام؛ دلم به شدت برای سینما تنگ شده است.
  10. عشق آسمونى - على

    acmuny.blogfa.com/category/1
    پست جدید آقای سید علی ضیا در اینستاگرام. من این جوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه. بهشتم اون طرف باشه به این برزخ نمی ارزه... |+| نوشته شده توسط کیمیا در ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد