اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

حقیقی: می‌خواهم کم‌کم ترسم بریزد


حقیقی: می‌خواهم کم‌کم ترسم بریزد


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از وضعیت خودم راضی هستم اما می‌خواهم کم‌کم ترسم بریزد.






رضا حقیقی پس از پیروزی امروز مقابل سنگ آهن بافق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش‌آمده دومین بازی بود که برای پرسپولیس انجام دادم و در کل این بازی برای خود من بسیار خوب و مؤثر بود تا کم کم ترسم بریزد و به شرایط ایده‌آل برسد.

به گزارش فارس،وی افزود: خوشبختانه در چند مدت گذشته تمرینات بسیار خوب و با روحیه‌ای را دنبال کردیم و اگر اول فصل شرایط‌مان اینطور بود الان در رده دوازدهم لیگ برتر نبودیم. من قول می‌دهم که در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

وی در خصوص انتخاب 5 دستیار برای گل‌محمدی نیز گفت: من نمی‌توانم در خصوص کادر فنی نظر بدهم امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد یا هر کسی که می‌آید به نفع پرسپولیس باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد