اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

آدریانو: می‌خواهم به فوتبال ایتالیا برگردم


آدریانو: می‌خواهم به فوتبال ایتالیا برگردم


آدریانو، مهاجم سابق اینتر، برای زندگی در ایتالیا دلتنگ است و بعد از دوران ناموفق در فوتبال برزیل، به بازگشت به سری آ فکر می کند.






این مهاجم 30 ساله در چند سال اخیر نتوانسته به روزهای خوبش در سال های 2004 و 2005 برگردد و از سوی دیگر مشکل اعتیادش به الکل، موجب شده تا نتواند باشگاهی برای ادامه دوران حرفه ای اش پیدا کند، اما امیدوار است بتواند بار دیگر در سری آ به میدان برود.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" به بازگشت به ایتالیا فکر می کنم. بهترین لحظات زندگی ام در ایتالیا رقم خورد.

من خاطرات بسیاری خوبی از ایتالیا دارم. گاهی اوقات با هم تیمی های سابقم در اینتر صحبت می کنم و مدتی پیش هم با یکی از مربیان سابقم حرف زدم.

به خاطر غذاهای ایتالیایی، مردم و هواداران دچار نوستالوژی شده ام. هرگز دوران حضورم در آنجا را فراموش نمی کنم."

آدریانو همچنین تاکید کرد که اینتر همیشه جایگاه ویژه ای در قبلش دارد و هنوز دیدارهای این تیم را دنبال می کند.

" آنها جزئی از زندگی من هستند. اگر فرصتش را پیدا کنم، بازی های آنها را از تلویزیون نگاه می کنم. اخیرا بازی آنها مقابل پالرمو را تماشا کردم."

آدریانو در دوران حضورش در ایتالیا در تیم های فیورنتینا، پارما و رم نیز بازی کرد و در 48 بازی ملی برای برزیل، 27 بار موفق به گلزنی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد