اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ونگر در حسرت آرسنال 3 سال قبل

ونگر در حسرت آرسنال 3 سال قبل


آرسنال در چند فصل اخیر ستاره هایی مانند فابرگاس، فن پرسی، نصری، کلیشی و سونگ را از دست داد و همین مسئله روی نتایج این تیم بسیار تاثیرگذار بوده است.






آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از اینکه تیمش در چند فصل گذشته با از دست دادن ستاره هایش، نتوانست انتظارات را برآورده کند، اظهار ناراحتی کرد.

توپچی ها که در 7 سال اخیر به هیچ جامی دست پیدا نکرده اند، سه شنبه شب با شکست مقابل تیم دسته دومی بردفورد سیتی، از رقابت های جام حذفی کنار رفتند.

آرسنال در چند فصل اخیر ستاره هایی مانند فابرگاس، فن پرسی، نصری، کلیشی و سونگ را از دست داد و همین مسئله روی نتایج این تیم بسیار تاثیرگذار بوده است.

ونگر در گفتگو با نشریه فور فور تو گفت:" افسوس من این است که ما دو یا سه فصل قبل تیم فوق العاده ای داشتیم که می توانست در چهار جام رقابت کند.

ما در لیگ قهرمانان تنها توسط بارسا حذف شدیم، در حالی که می توانستیم در همان دیدار هم با یک گل دقایق پایانی به پیروزی برسیم. بعد از آن لیگ برتر را از دست دادیم.

اما می توانستی کاملا احساس کنی که این تیم پتانسیل خوبی دارد اما رفته رفته بازیکنان جدا شدند و بعد از 6-5 فصل کار کردن، بسیار ناراحت کننده است که بخواهید بار دیگر همه چیز را از ابتدا آغاز کنیم.

ما ستاره های اخیر را در بهترین دوران حرفه ای شان از دست دادیم. مثلا فن پرسی، فابرگاس، نصری و سونگ را در همین دو فصل اخیر از دست دادیم، بازیکنانی که پتانسیل بالایی داشتند و البته این کمی نگران کننده است."

نتایج اخیر آرسنال، انتقادات را از ونگر به شدت افزایش داده است و خود او نیز قبول دارد که ممکن است اشتباهاتی مرتکب شده باشد.

" من نمی گویم که مرتکب اشتباه نشده ام. من خوش شانس هستم که 16 سال است برای این باشگاه کار می کنم. امیدوارم به دوره گذار این باشگاه کمک کرده باشم. فکر می کنم خوش شانس بوده ام و اگر در یک باشگاه دیگر هم کار می کردم، باز هم تلاش می کردم پاسخ اعتمادی که به من شده را به خوبی بدهم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد