اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

کرکیچ: از اینکه در میلان هستم،خوشحالم


کرکیچ: از اینکه در میلان هستم،خوشحالم


بویان کرکیچ، مهاجم اسپانیایی میلان، که این فصل با انتقالی قرضی از رم به روسونری پیوست، از بازی هایی که تاکنون برای روسونری به نمایش گذاشته، اظهار رضایت کرد.





این مهاجم 22 ساله که در رقابت های این فصل 11 بار برای میلان به میدان رفت و یک بار نیز گلزنی کرد، از مدت زمانی که در سن سیرو برای بازی به دست آورده، خوشحال است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از اینکه در میلان هستم، خوشحالم. من زمانی به اینجا آمدم که تغییرات زیادی در این باشگاه رخ داد و فکر می کنم زمان زیادی برای بازی کردن در اختیارم قرار گرفت.

فکر می کنم خوب بازی کردم و از بودن در این باشگاه راضی هستم. این به سرمربی مربوط است که به چه کسی بازی بدهد اما من نشان دادم ارزش بازی کردن برای میلان را دارم و می خواهم ثابت کنم که می توان بهتر از این کار کنم."

میلان فردا شب در رقابت های کوپا ایتالیا مقابل رجینا قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد