اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

حیدری: بازیکنان ما را هوایی کردند


حیدری: بازیکنان ما را هوایی کردند


مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: متاسفانه برخی باشگاه‌ها با مذاکره غیراخلاقی و غیرقانونی بازیکنان ما را هوایی کردند.





     پرویز حیدری در مورد دیدار روز جمعه سایپا و استقلال در جام حذفی گفت: بازی دو تیم در ابتدای لیگ دوازدهم بسیار زیبا و تماشاگر پسند بود و امیدوارم همین بازی در جام حذفی تکرار شود. در این مسابقه یک اشتباه منجر به حذف تیم می‌شود و امیدوارم برنده این بازی سایپا باشد.


به گزارش فارس، وی در مورد اینکه پاداش شکست استقلال چقدر است و سایپا جام‌حذفی را چقدر جدی گرفته‌، گفت: ما هر دو جام حذفی و لیگ را جدی گرفته‌ایم و با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم. در مورد پاداش هم حرفی می‌زنم که آن را عملی کنم. دلم نمی‌خواهد بی‌مورد صحبتی انجام بدهم. من پاداشی را تعیین می‌کنم که بتوانم پرداخت کنم.


مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مذاکره غیر اخلاقی برخی باشگاه‌ها با بازیکنان سایپا که مجتبی تقوی از آن گفته‌ بود، گفت: متاسفانه برخی باشگاه‌ها به دور از مسائل اخلاقی و قانونی با بازیکنان ما مذاکره کردند و به آنها وعده و وعید‌هایی دادند.  بازیکن به باشگاه می‌گوید من اگر اینجا بمانم فقط جسمم در باشگاه است و روحم دیگر در سایپا نیست. بازیکن ما را هوایی کرده‌اند که این کارها درست نیست.


حیدری در مورد اینکه ابتدای فصل گفته بود به نفع امین منوچهری است که از سایپا جدا نشود ولی این بازیکن به این صحبت واکنش نشان داد و اکنون در فهرست بازیکنان مازاد استقلال قرار گرفت، گفت: دیگر در این مورد نظری ندارم. همان موقع حرفم را زدم و روی تجربه‌ای که داشتم صحبت کردم و گذشت زمان نشان داد که حرفم درست بود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد