اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اتوئو: آراگونس من را به بارسا پیشنهاد داد

اتوئو: آراگونس من را به بارسا پیشنهاد داد


ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی دنیای فوتبال که پیش از این سابقه بازی کردن در تیم هایی مثل بارسلونا (درکنار لیونل مسی ) و اینتر (زیرنظر ژوزه مورینیو) را داشته ، حالا با پیراهن آنژی یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال است.






   اتوئو در بین سالهای 2004تا2009 بازیکن بارسا بود و بعد از آن در یک معامله دوطرفه میان بارسا و اینتر به عنوان بخشی از قرارداد زلاتان، روانه رختکن نرآتزوری شد.

 به گزارش گل، او که این روزها برای آنژی بازی می کند، در گفتگو با کانال تلویزیونی آر.تی که دفترش درشهر مسکو است، به گفتگو پرداخته و از مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده.


*رونالدینیو: رونی یک نابغه است، نه فقط به عنوان یک فوتبالیست، بلکه از همه نظر. رونی ، همان لبخندش است، وقتی که می خندد، معنی اش رامی دانی. رونالدینیو به من می گفت:سیاه،چطوری؟ خوبی؟ بله..اگه خوبی، پیش به سوی بردی دیگر.

 *مسی: مسی بی نظیر است؛ چه ازنظر فوتبالی و چه از نظر انسانی.من زمانی مسی را شناختم که یک پسربچه بود و روند رشدو پیشرفتمش را به چشم دیدم. او شایسته همه چیز هست. امیدوارم که بتواند با تیم ملی آرژآنتین هم قهرمانی جام جهانی را کسب کند.این تنها جامی است که دربرابر مسی مقاومت کرده.امیدوارم که نیروهای الهی به او یاری برسانند و درها را به روی او بازکنند تا بتواند قهرمان جام جهانی شود. مسی پسر خوبی است و برایش بهترین ها را آرزو می کنم

 *سه بازیکن برتر دنیا:درزمان حضورم در بارسا خبرنگاری از من پرسید که سه بازیکن برتر دنیا از نظر من چه کسانی هستند، به او گفتم:« رونالدینیو، اینیستا و مسی» و فقط همین سه نام را گفتم، چون فقط 3 حق انتخاب داشتم ولی دلم می خواست که از ژاوی، پویول و ویکتور والدس هم نام ببرم.

 *موفقیت با بارسا و رئال: وقتی در بارسا یا رئال هستی، موفقیت ساده تر است؛ چون در میان بهترین ها محاصره شده ای. کسب قهرمانی در مایورکا یا در آنژی سخت تر است. وقتی به بارسا رسیدم، من یک بازیکن باسابقه بودم ومی بایست نشان می دادم که شخصیت وتوانایی ماندن دراین تیم را دارم. هم تیمی ها به تو کمک می کنند و وقتی که روز سختی داشته باشی و به مشکل بربخوری، کنارت هستند.

 *جدایی از بارسا: در زمان جدایی ام ازبارسا و معاوضه ام با ایبرا راضی نبودم؛ نه به خاطر 46 میلیون یورویی که بارسایی ها برای جذب زلاتان علاوه برانتقال من به اینتر پرداخت کردند ،بلکه به خاطرلیبل 70 میلیون یورویی زلاتان بود.باید ماجرا برعکس می بود ومی بایست سران اینتر مقداری پول به بارسایی ها می دادند. نمی خواهم انتقاد کنم، چون دراینتر واقعا خوشبخت بودم. با مربیان این تیم آشنا شدم. افرادی که مثل من پرتلاش و زحمت کش بودند.خدا عادل است و دراینتر هم به جامهای زیادی رسیدم. آن چیزی که مرا خیلی ناراحت می کرد، دست کاری کردن اخبار و معرفی شخصیتی از من است که صحت ندارد. ولی من از تزویر و نامردی بیزارم

 *روزهای اول دربارسا: زمانی که به بارسا آمدم، می گفتم:« بچه ها باید باهم دوست باشیم. اگر دراین شرایط سخت درکنار هم باشیم،چه تیمی می تواند ما را ببرد؟» این فقط حرف من نبود وبرخی از هم تیمی های دیگرم هم مثل ژولی همین را می گفتند

 *بهترین مربی دنیا: بهترین مربی دنیا، لوئیس آراگونس است. اوفوق العاده است، دقیقا مثل یک پدر می ماند. به عنوان سرمربی ، تیم ملی اسپانیا را به دینامیک پیروزی طلبانه رساند و بعد از جدایی آراگونس هم تنها دو یا سه جابجایی کوچک در تیم اسپانیا انجام شده. من رابطه خاص و ویژگی با او ، دردوران حضورمان در مایورکا داشتم. او به من می گفت که اگر می خواهم یک بازیکن خوب وبزرگ باشم، باید تفاوت ها را بدانم. او به من می گفت: تو یک بازیکن بزرگ هستی وباید تیمت راعوض کنی. من از مایورکا رفتم. او به بارسلونا زنگ زد وبه آنها توصیه کرد که اگر می خواهند به قهرمانی برسند، مرا جذب کنند.پیوستنم به بارسا به همین سادگی بود.

 *مروری برمربیان پیشین: بعد از اولین جلسه تمرینی ام با رئال مادرید،کاپلو به من گفت که دراین تیم بمانم. مورینیو هم مربی بزرگی است. او رابطه خوبی با من داشت و تنها فردی است که مثل من هیچ وقت ناامید نمی شود. حیف شد که پیوند ما از هم پاشید. درمورد گواردیولا هم باید بگویم که الان هروقت گذشته  را مرور می کنم می بینم که پپ کاملا با من صادق و روراست بود و بدون هیچ مسئله ای با هم صحبت می کنیم؛ چون هردوی ما بخشی از خانواده بارسا هستیم.

 *مطبوعات و رسانه ها: رسانه ها بهترین کشف دنیا هستند. اگر همه چیز خوب باشد، یک سری حرف درمی آورند و اگر اوضاع بد پیش برود هم همین طور.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد