اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

داوید لوییز: می‌توانم رهبر چلسی باشم


در نبود جان تری

داوید لوییز: می‌توانم رهبر چلسی باشم


مدافع برزیلی چلسی بر این باور است که در نبود کاپیتان این تیم می‌تواند به عنوان رهبر خط دفاع عمل کند.




     داوید لوییز از اینکه چلسی فاقد یک رهبر واقعی و همیشگی است انتقاد کرده و در آستانه دیدار با مونتری در جام باشگاه‌های جهان اعلام کرده دوست دارد رهبری این تیم را به عهده بگیرد.


بسیاری معتقدند مدافع برزیلی به هیچ وجه نمی‌تواند مسئولیت پذیر بوده و تاثیر مثبتی بر جوانان باشگاه داشته باشد. اکنون لوییز اعلام کرده حاضر است توانایی‌هایش را به همه ثابت کند.


به گزارش فارس و به نقل از ساکرنت، لوییز در این مورد گفت: در بنفیکا و در 21 سالگی کاپیتان بودم. شخصیتم را می‌شناسم. یک رهبر بالفطره هستم. با توجه به اینکه سال‌ها رهبری تیم‌ها را به عهده داشتم، در حال حاضر نیز می‌توانم این مسئولیت را بپذیرم. از رخ دادن اتفاق‌های بد ناامید نمی‌شوم. همواره به خودم می‌گویم شانه‌های من می‌توانند زیر بار مسئولیت‌های اضافه‌تر تاب بیاورند. این کار را دوست دارم و می‌خواهم چنین مسئولیت‌هایی داشته باشم. ترجیح می‌دهم این بار به دوشم باشد تا بتوانم از این راه به سایرین کمک کنم تا آنها نیز با خیالی آسوده به میدان بروند.


وی افزود: با این مسئولیت هم می‌توانم روی بازی در چلسی تمرکز کنم. از داشتن آن لذت می‌برم. مسئولیت‌هایم را می‌دانم که در این تیم باید چه کارهایی انجام دهم. هیچ کس از انتقاد خوشش نمی‌آید. انتقاد روی شما تاثیر منفی می‌گذارد. به خودتان می‌گویید «چرا اینها این حرف‌ها را می‌زنند؟ من بیشترین تلاشم را به کار می‌گیرم. چرا این را نمی‌بینند؟»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد