اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ترابیان: در سایه به افتخاری کمک می‌کنم


ترابیان: در سایه به افتخاری کمک می‌کنم


رئیس پیشین کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه باشگاه‌های فوتسال از پذیرش استعفایش از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ناراحت شدند، گفت: دیگر نمی‌توانستم در جوی که برایم درست کرده بودند، کار کنم زیرا شخصیتم زیر سوال می‌رفت.





   عباس ترابیان در مورد دلایل اصرار خود برای پذیرش استعفایش توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در فضایی که برخی آقایان برای فوتسال ایجاد کرده بودند، دیگر نمی‌توانستم کار کنم زیرا شرایط به گونه‌ای شده بود که شخصیت من زیر سوال می‌رفت.


به گزارش مهر، وی افزود: از صبح تا شب برای دلم و خدمت به فوتسال در فدراسیون کار می‌کردم اما عده‌ای دوست نداشتند تا من به کارم ادامه دهم، به همین دلیل بر پذیرش استعفای خود از سوی هیات رئیسه فدراسیون اصرار داشتم. به نظرم شان و منزلت انسان آنقدر بالا است که صلاح نداند، در چنین جو و فضایی کار نکند.


رئیس پیشین کمیته فوتسال تاکید کرد: بر خلاف آنچه که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده بود که بین من و باشگاه‌های فوتسال رابطه خوبی وجود ندارد اما باید بگویم باشگاه‌ها از خبر پذیرش استعفایم توسط هیات رئیسه متعجب و ناراحت شدند. این موضوع را شما می‌توانید از مدیران باشگاه‌ها بپرسید.


وی در خصوص انتخاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال تاکید کرد: من برای افتخاری آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم جو و فضایی ایجاد کنند تا اجازه کارکردن به وی داده شود. مطمئن باشید اگر به کمک من نیاز باشد، در سایه به وی کمک خواهم کرد.


ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال در پست‌ها و سمت‌های دیگر را دارد؟، تصریح کرد: در حال حاضر باید امور مربوط به فوتسال را تحویل دهم و قصد دارم بعد از دوسال که از بازنشستگی من می گذرد، به دنبال انجام امور مربوط به آن و دریافت کارت بازنشستگی خود از وزارت نفت باشم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا کناره‌گیری وی از ریاست کمیته فوتسال باعث از دست رفتن کرسی ایران در کمیته فوتسال AFC نخواهد شد؟، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه درست نیست. حتی کنار کشیدن من از ریاست کمیته فوتسال باعث نمی‌شود جایگاه خود را به عنوان عضو کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از دست دهم زیرا در حال حاضر افراد دیگری نیز عضو این کمیته هستند که در کشور خود سمت اجرایی ندارند.


رئیس پیشین کمیته فوتسال در پایان همچنین به این مسئله اشاره کرد که در شرایط فعلی بیش از این صلاح نیست در خصوص اتفاقات اخیر در فوتسال کشور صحبت کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد