اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

افتخاری: فوتسال می‌تواند فدراسیون باشد


بیشتر از خیلی‌ها در فوتبال تجربه دارم

افتخاری: فوتسال می‌تواند فدراسیون باشد


سرپرست کمیته فوتسال گفت: فوتسال باید مستقل شود حتی نیاز به یک فدراسیون دارد.





    سید رضا افتخاری در خصوص حضورش در کمیته فوتسال عنوان کرد: مدتی است که کفاشیان قصد داشت تا در فدراسیون فوتبال با او همکاری داشته باشم اما در گذشته شرایط فراهم نبود. اخیرا با او صحبت کردم و دیدم حضورم می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند. خاک فوتبال را خوردم و بیشتر از خیلی‌هایی که صلاح نیست اسم آنها را ببرم در فوتبال تجربه دارم.


وی ادامه داد: دیدم حیف است که نخواهم تجربیات خودم را در اختیار ورزش بگذارم. به دو علت این سمت را پذیرفتم یکی حضور کفاشیان که واقعا آدم مخلص به نظام، فدراسیون و جامعه ورزشی است و دیگری تجربه خودم که بخواهم برای ورزش هزینه کنم. فوتسال ما استعداد و شرایط خوبی دارد و باید جایگاه خوبی داشته باشد. این کار با مدیریت صحیح و درست عملی خواهد شد.


به گزارش فارس، سرپرست کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: تاکنون وقت نکرده‌ام به طور دقیق در مورد وضعیت فوتسال کنکاش کنم. در یکی دو روز آینده حتما این کار را انجام می‌دهم. من روز گذشته قبل از جلسه هیئت رئیسه با کفاشیان جلسه‌ای داشتم و پس از آن نیز هیئت رئیسه با حضورم موافقت کرد. از شنبه کار خود را آغاز می‌کنم و وارد گود می‌شوم. در روزهای ابتدایی باید به تحقیق و مطالعه درباره کارهای گذشته فوتسال بپردازم.


افتخاری در خصوص برنامه‌هایش تصریح کرد: به قول معروف می‌گویند درسمان را از حفظ هستیم. برنامه مشخص است. باید در وهله اول پایه و اساس فوتسال را محکم کنیم. لیگ منظمی داشته باشیم و با برنامه‌ریزی در مسابقات بین‌المللی حضور قدرتمندی داشته باشیم. امیدوارم در این راه خدا هم کمک‌مان کند و شرایط به گونه‌ای باشد که فدراسیون و مطبوعات نیز همراه‌مان باشد. باید بین جامعه فوتسال و مطبوعات و رسانه‌ها تفاهم وجود داشته باشد. در فضای تنش‌زا نمی‌توان کاری کرد.


وی در مورد اینکه 10 باشگاه لیگ برتری اعلام کردند در صورتی که فوتسال مستقل نشود، از رقابت‌های لیگ برتر کنار خواهند کشید، گفت: اولین صحبتی که با کفاشیان داشتم در خصوص استقلال فدراسیون بود. AFC و فیفا نیز خواستار این است که تشکیلات جدایی داشته باشد. فوتسال ما می‌تواند فدراسیون جداگانه‌ای داشته باشد. کارش به اندازه یک فدراسیون است و باید مستقل عمل کرد. البته یک شبه نمی‌توان این موضوع را عملی کرد. به هر حال فوتسال هم اکنون وابسته به فوتبال است. باید به مرور زمان شاخ و برگ‌های آن را کم کرد تا بتوان مستقل عمل کرد.


افتخاری در پاسخ به این سؤال که آیا تا آغاز نیم فصل دوم این امر عملی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در اولین نشستی که با مدیران باشگاه‌ها خواهم داشت، قول می‌دهم به آنها کمک کنم. فوتسال باید از فوتبال جدا شود. این به نفع ورزش خواهد بود. فوتبال به اندازه کافی درگیر کارهای خود است و نمی‌تواند به فوتسال برسد. این حق طبیعی باشگاه‌هاست. من این قول را به کفاشیان داده‌ام که در فدراسیون با هماهنگی و سیاست‌های فدراسیون پیش خواهم رفت. می‌دانم مردم و جامعه فوتسال از ما چه می‌خواهند و به همه چیز آشنایی دارم. البته موفقیت کار یک نفر نیست و نمی‌توان به تنهایی موفق بود. باید همه کمک کنند.


سرپرست کمیته فوتسال در مورد انصراف برخی تیم‌ها به دلیل حضور عباس ترابیان و اینکه آیا او اقداماتی را برای بازگشت این باشگاه انجام خواهد داد، یادآور شد: این واقعیت را باید بپذیریم که اعتباراتی که از سوی دولت هزینه می‌شود نمی‌تواند باعث پیشرفت ورزش شود. بخش خصوصی را باید حمایت کنیم تا باری از دوش دولت برداشته شود. این اطمینان را می‌دهم که به تمام باشگاه‌ها کمک کنم تا تیم‌های خوبی در سطح جهانی و آسیایی داشته باشند. باشگاه‌ها هم همین را می‌خواهند. چیزی بیشتر از این را نمی‌خواهند که تبعیض و تبانی نباشد؛ در انتخاب مربیان اعمال نظر نشود. همین موارد را می‌خواهند. اگر کارها درست پیش برود نتیجه هم خواهیم گرفت.


وی با اشاره به بی‌توجهی و بی‌مهری به برخی بازیکنان و مربیان عنوان کرد: باید از مربیانی که هم اکنون به حاشیه رفته‌اند استفاده کنیم و از تجربیات آنها بهره ببریم. به برخی بازیکنان نیز بی‌مهری شده که باید آنها را مورد توجه قرار دهیم. شاید اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد اما این مسائل را با تعامل برطرف می‌کنیم. نباید اجازه دهیم درگیری‌های فوتسال به این رشته لطمه بزند و اجازه نخواهیم داد این موارد تکرار شود.


افتخاری در پاسخ به این سؤال که منظورش از بی‌مهری به بازیکنان و مربیان حسین شمس و وحید شمسایی است، افزود: من باید با تک تک آنها صحبت کنم. مسائل و مشکلات آنها را بررسی می‌کنم و اگر حقی ضایع شده باشد مطمئن باشید که پس می‌گیرم و به آنها خواهم داد.


سرپرست کمیته فوتسال در مورد عملکرد گذشته ترابیان و حواشی که اخیرا به وجود آمد، خاطرنشان کرد: ترابیان از افراد قدیمی ورزش است. زمانی که من دبیر فدراسیون بودم او مسئول روابط بین‌الملل بود. زحمات زیادی برای فوتسال کشیده است. نمی‌توانم هم اکنون در مورد او صحبت کنم. باید مسائل را بررسی کنم و بعد در مورد اینکه آیا او مقصر بوده یا نه صحبت کنم. به هر حال او زحمات زیادی برای فوتسال کشیده و نمی‌گذارم این کارها پایمال شود و از امکانات گذشته استفاده می‌کنم.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد