اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

دوست دارم روزی تیمی مثل چلسی را هدایت کنم


زولا:

دوست دارم روزی تیمی مثل چلسی را هدایت کنم


مربی ایتالیایی درحال حاضر روی نیمکت مربیگری واتفورد است ولی امیدوار است تا روزی هدایت چلسی، تیمی که در آن فوتبال بازی می کرده را در دست بگیرد.







 جانفرانکو زولا، سرمربی واتفورد ابراز امیدواری کرده تا روزی بتواند هدایت تیم سابقش چلسی را در دست بگیرد.

 این اسطوره ایتالیایی که پیش از این مربی وستهم بود، حالا دومین تجربه مربیگری اش در لیگ برتر را تجربه می کند و حالا ابراز تمایل کرده تا بتواند روزی به چلسی، تیمی که هفت سال برایش توپ زده بازگردد.

 به گزارش گل، زولا در صحبت هایی به فرانس فوتبال گفت:« من در رویای مبدل شدن به یک مربی خوب هستم؛ مربی ای که بتواند تیمی مثل چلسی را هدایت کند. من به شدت برای رسیدن به این هدف تلاش می کم. نمی دانم که آیا روزی مربی چلسی خواهم شد یا نه. فکر می کنم که توانایی اش را داشته باشم ولی بعید می دانم که در حال حاضر به آن اندازه خوب باشم.»

 زولا درادامه صحبت هایش گفت:« الان تنها دومین تجربه مربیگری من است. اول در وستهم بودم و حالا هم واتفورد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. من واقعا از برنامه های واتفورد راضی و خوشحالم. من می دانم که اعضای خانواده پوتزو چقدر جدی هستند. این بهترین تیمی است که می توانستم به عنوان یک مربی در آن به رشد و پیشرفت برسم.»

 این درحالی است که رافا بنیتس در حال حاضر و بعد از برکناری روبرتو دی متئو، مربی موقت  باشگاه چلسی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد