اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

تورس: فوتبالیست شدنم به خاطر "سوباسا" بود


تورس: فوتبالیست شدنم به خاطر "سوباسا" بود


مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد یکی از دلایلی که فوتبالیست شده علاقه به کارتون ژاپنی کاپیتان "سوباسا اوزارا" بوده است.




  تورس که اخیرا روی روند گلزنی قرار گرفته و در دو بازی اخیر 4 گل به ثمر رسانده اکنون برای حضور در جام باشگاه‌های جهان با چلسی در ژاپن حضور دارد.


به گزارش مهر، تورس در گفتگو با خبرنگاران گفت: یادم می‌آید وقتی بچه بودم نمی‌توانستیم سیگنال شبکه‌ای که این کارتون را نشان می‌داد دریافت کنیم اما همه در مدرسه در مورد این کارتون فوتبالی و ژاپن صحبت می‌کردند.


این کارتون در اسپانیا با نام "الیور و بنجی" پخش می‌شد و در ژاپن نام آن "کاپیتان سوباسا" بود. سوباسا از دوران نوجوانی فوتبال را آغاز کرد و به تیم ملی رسید و جام جهانی را فتح کرد و سپس به بارسلونا و بایرن مونیخ پیوست، این برای ما که در آن سن این کارتون را تماشا می‌کردیم، یک رویا بود.


این بازیکن خاطرنشان کرد: من فوتبال را به خاطر همین کارتون شروع کردم. برادرم مرا مجبور می‌‍کرد و خودم هم عاشق این کارتون بودم. همیشه دوست داشتم شبیه سوباسا شوم.


 تورس همچنین اعلام کرد جام باشگاه های جهان تورنمنت معتبری است و نظر بسیاری که فیفا تنها برای درآمدزایی آن را برگزار می کند را رد کرد. او گفت: چند درصد مردم این جام را جدی نمی‌گیرند؟ داوید لوئیز ویدئویی به من نشان داد که در آن هواداران تیم فوتبال کورینتیانس برای بدرقه تیمشان به فرودگاه آمده بودند و آنها را برای قهرمانی در این تورنمنت حمایت می‌کردند. پس این تورنمنت برای آنها هم مهم است.


بازیکن تیم فوتبال چلسی در پایان گفت: در اروپا کمتر به این جام اهمیت می‌دهند اما برای من جام باشگاه‌های جهان بسیار مهم است. ما برای تعطیلات به ژاپن نیامده‌ایم، این یک جام جهانی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد