اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

می‌خواهم درمادرید ازفوتبال خداحافظی کنم




راموس:

می‌خواهم درمادرید ازفوتبال خداحافظی کنم


مدافع رئال مادرید در مراسم اهدای کتاب زندگینامه‌اش از رویای خود برای خداحافظی از دنیای فوتبال در سانتیاگو برنابئو پرده برداشت.






کتاب زندگینامه جدید سرخیو راموس با عنوان "قلب، شخصیت و احساس" نوشته انریکه اورتگو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مدافع سفیدپوشان اهدا شد.

به گزارش فارس،فلورنتینو پرز به همراه ایکر کاسیاس، کریستیانو رونالدو، په‌په، سامی خدیرا و مسعود اوزیل در مراسم اهدای این کتاب حضور داشتند.

راموس از این فرصت برای تشکر از رئیس باشگاه رئال مادرید استفاده کرد و گفت: انگار دیروز بود که در سن 19 سالگی به این باشگاه آمدم. فلورنتینو پرز مرا به این ورزشگاه باشکوه که بهترین در جهان است، آورد و واقعا از او به این دلیل که به من اجازه داد تا رویای زندگیم را تحقق بخشم، سپاسگزاری می‌کنم. می‌خواهم از اعماق قلبم از او برای تمام حمایت‌ها، عشق و احساس مسئولیتی که نسبت به من نشان داد، تشکر کنم.

مدافع تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: همچنین می‌خواهم از هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام که همیشه در تمام لحظات حامی من بودند، تشکر کنم. امروز روز مهمی برای من است و می‌خواهم خانواده‌ام از آن لذت ببرند و به من افتخار کنند. از نویسنده کتاب برای زمانی که برای نوشتن این کتاب گذاشت نیز تشکر می‌کنم.

راموس خاطرنشان کرد: اگر بتوانم در این باشگاه با فوتبال خداحافظی کنم و کتاب دیگری مثل این بنویسم به یکی دیگر از رویاهایم جامه عمل پوشانده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد