اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

رویانیان:شانس ژوزه برای ماندن کم است


رویانیان:شانس ژوزه برای ماندن کم است


محمد رویانیان می‌گوید شانس ژوزه برای ماندن در پرسپولیس کم است.






مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از حضور در نشست هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ی فوق‌العاده امروز هیات مدیره برای بررسی وضعیت کنونی باشگاه است باید همفکری کنیم و بهترین تصمیم را در این شرایط بگیریم.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: من جلسه خوبی با ژوزه داشتم و او واقعا من را تحت تاثیر خود قرار داد و برخورد انسانی با من داشت. ژوزه به من گفت من می‌خواستم پرسپولیس آخرین تجربه مربی‌گری من باشد و بتوانم با نتایجی خوب مربی‌گری را کنار بگذارم. او به من گفت در این مدت سعی کردم به شما فشار نیاید و همه چیز علیه من تمام شود امیدوار بودم تیم خودش را بالا بکشد.

رویانیان در ادامه گفت: برخورد ژوزه خیلی خوب بود و من به او گفتم که در این مدت هیچ خبرنگاری علیه شما چیزی ننوشته و اگر چیزی نوشته‌اند فقط درباره این بوده که شما در پرسپولیس می‌مانید یا نه.

وی درباره آینده نیمکت پرسپولیس گفت: طبیعی است که ژوزه هم برای ادامه کار دچار مشکل باشد. او انسان بزرگی است. ما تصمیم گرفتیم که برای ریز موضوعات یک جلسه‌ی دیگر بگذاریم و با هم توافق کنیم. او ما را به خانه خودش دعوت کرد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که شانس ماندن ژوزه در پرسپولیس چقدر است گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. من شخصیت ژوزه را دوست دارم. به نظر من او از نظر فنی هم یک مربی بزرگ است اما به دلایلی در ایران موفق نبود. شانسش برای ماندن کم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست خود با گل‌محمدی هم گفت: سال گذشته با هم صحبت کردیم یحیی الان سرمربی ما نیست بلکه گزینه‌ای است که اگر ژوزه نباشد سرمربی می‌شود. البته گزینه برتر ماست. ما روی یکی دو نفر دیگر هم که مربی‌های معتبر و محترم داخلی هستند فکر کرده‌ایم اما شانس گل‌محمدی بیشتر است.

محمد رویانیان با اشاره به اینکه صحبتی برای سرمربی‌گری کریم باقری و حمید استیلی نشده درباره نقش پروین در تیم گفت: پروین مثل بکن باوئر ایران است. او باید آن بالا بنشیند و کلاس خود را حفظ کند و نظارت کند. احترام او هم باید حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که خوردبین در اظهاراتی گفته بود قرارداد ژوزه با پرسپولیس 8 میلیارد تومان است و همچنین علیپور هم از پیگیری این موضوع خبر داده بود، گفت: خوردبین و علیپور اطلاعات ندارند. فردی که اطلاعات ندارد اصلا نباید حرف بزند. من با خوردبین صحبت کردم و او تکذیب کرد که چنین حرف‌هایی زده باشد. اصلا مگر با عقل و منطق جور درمی‌آید که فردی که در این مملکت پلیس بوده و زحمت کشیده اینقدر بی‌منطق کار کند و 8 میلیارد تومان به یک مربی بدهد؟ ما که نرفتیم ژوزه مورینیو را بیاوریم ما مانوئل ژوزه را آوردیم و به هر کسی هم در حد خودش پول می‌دهیم.

وی افزود: حتی با تغییر قیمت دلار هم قرارداد ژوزه اینقدر نمی‌شود. مثلا زمانی که من او را آوردم دلار 1500 تومان بود و حالا شده 3000 تومان اگر قرارداد ما یک میلیون دلار بود باز هم 8 میلیارد نمی‌شد. بالاخره ما هم دبه داریم و در ایران این دبه‌ها را ساخته‌اند. ما از آن رسانه‌ای که این ادعا را مطرح کرده انتقاد داریم. باید حرف خود را اثبات کنند. کدام آدم عاقلی 8 میلیارد به یک مربی می‌دهد. 8 میلیارد بیشتر از نصف هزینه‌های باشگاه است.

وی درباره نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 و رای 27 درصدی مخاطبان به نقش مدیریت در ناکامی پرسپولیس گفت: به نظرم آن 27 درصد استقلالی‌ها بودند. البته اگر این درصد بیشتر می‌شد به استعفا هم فکر می‌کردم. واقعا به من سخت می‌گذرد. اگر هواداران بدانند که من با چه بدبختی و بدهی‌هایی باشگاه را اداره می‌کنم تعجب خواهند کرد اما من می‌خواهم کاری کنم که اگر رفتم این بدهی‌ها گردن کسی نیفتد. من تعهد و ضمانت بانکی داده‌ام و بدهی‌هایی به وجود آورده‌ام اما برای پرداخت آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ام. کار اقتصادی هم کرده‌ام. 5 شرکت راه‌اندازی کرده‌ام. اما بدهی هم دارم. اگر بدهی داشته باشم دست‌هایم را بالا می‌برم. به وزیر هم گفته‌ام که اگر خواستید من را از پرسپولیس ببرید مسئولیت اقتصادی باشگاه را از من نگیرید. حاضرم یک نفر دیگر مدیرعامل باشد اما من کارهای اقتصادی پرسپولیس را انجام دهم. من کارگر پرسپولیسم و با خودم تعهد کرده‌ام که تا ابد هوادار پرسپولیس باشم.

رویانیان افزود: ضمن اینکه سپاهان و استقلال هم پول خرج کرده‌اند، اسناد آن هم موجود است ما هم در همان حد پول خرج کرده‌ایم. هواداران ما نمی‌دانند اما 4 ماه است که به ژوزه پول نداده‌ایم. پول نداشتیم که به او بدهیم اما در شخصیت من نیست که بگویم پول ندارم و مثل بقیه گریه و آه و ناله کنم که بی‌پولم. شاید اگر بگویم پول ندارم و ظاهر سازی کنم آدم خوبی می‌شوم اما اگر نگویم پول ندارم آدم بدی می‌شوم و همه می‌گویند پولدار است اما من هم بدهی دارم و با این حرف‌ها واقعا اذیت می‌شوم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت شهاب گردان هم گفت: امروز با او صحبت کردم او یکی از بهترین گلرهای ایران است دو سه پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد اما ما او را می‌خواهیم و ان‌شاءالله در پرسپولیس می‌ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد