اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

علت استعفای مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان


علت استعفای مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان علت استعفای خود را حضور یک شخص در هیئت مدیره دانست.





  خلیل صالحی در خصوص استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مشکل من با فردی است که از قبل عضو هیئت مدیره بود و بعد هم ابقا شد وگرنه مشکلی با هیئت مدیره جدید ندارم. به علت حضور این شخص نمی‌توانستم کار خود را دنبال کنم و از این کار کنار کشیدم.


به گزارش فارس، وی درباره اینکه گفته بود جایگاهش در نفت با هیئت مدیره جدید محکم‌تر شده است، تصریح کرد: من پس از اعلام اسامی هیئت مدیره عضو اصلی قرار گرفتم که تاکنون نبودم اما وقتی اسامی را دیدم تصمیم گرفتم، استعفا کنم. ترکیب کلی هیئت مدیره طوری نبود که بتوانم کار کنم.


مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت آبادان خاطرنشان کرد: در مدتی که در آبادان بودم از جانب آن فرد همه تهمت‌ها و افتراها به من وارد شد. طبیعتا نمی‌توانستم با آن آدم سر یک میز بنشینم و در مورد سرنوشت صنعت نفت که خود آقایان این وضعیت را برای آن به وجود آورده‌اند تصمیم بگیرم و آن را از بحران خارج کنم.


صالحی درباره اینکه آیا منظور او علیرضا خلیلی‌نیا سخنگوی پیشین این تیم است، یادآور شد: من اسمی از کسی نمی‌آورم اما آدرس‌هایی که داده‌ام مشخص است منظورم چه کسی است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد