اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

فالکائو: آرزو داشتم روزی به اسپانیا بیایم


فالکائو: آرزو داشتم روزی به اسپانیا بیایم


مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید فاش کرد که یکی از آرزوهایش این بوده که روزی به اسپانیا بیاید.





     رادامل فالکائو که شب گذشته در مراسم اهدای جوایز روزنامه آس به قهرمانان اسپانیا در سال 2012 حاضر شده بود، اظهار داشت: کسب این جایزه برایم بسیار ارزشمند است و به آن افتخار می‌کنم.


وی که یکشنبه شب موفق شد در دیدار تیمش مقابل دپورتیوو لاکروونیا 5 گل از 6 گل تیمش را به ثمر برساند، در این باره اظهار داشت: در تیم‌های جوانان یکی دو بار توانستم بیشتر از این گل بزنم. شب زیبایی بود به خصوص که هواداران اتلتیکو از آن لذت بردند. احساسم در این‌باره به قدری است که نمی‌توانم آن را توصیف کنم.


به گزارش فارس، فالکائو همچنین در خصوص مطبوعات کشور خود که به تمجید از وی پس از این بازی پرداختند، خاطرنشان کرد: از تمام آنها تشکر می‌کنم. در واقع آنها همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند. برای من مهم است که برای مردم و کشورم افتخار کسب کنم.


مهاجم کلمبیایی با اشاره به بازی بعدی خود مقابل ختافه در رقابت‌های لالیگا گفت: فقط روی بازی کردن در بهترین کیفیت تمرکز می‌کنیم . پس از آن به اینکه به کجا می‌خواهیم برسیم. در حال حاضر حریف ما ختافه است و این تیمی است که به رویارویی با آن فکر می‌کنیم.


وی در پاسخ به اینکه آیا کوپا دل ری بهترین فرصت اتلتیکو برای قهرمانی است، پاسخ داد: دوره این مسابقات کوتاه است و این به ما کمک می‌کند؛ اما در عین حال رقابت بسیار سخت است و همه تیم‌ها به دنبال پیروزی هستند.


فالکائو تأکید کرد: امیدوارم که بتوانم در لالیگا و اتلتیکو مادرید تأثیرگذار باشم، زیرا این باشگاه یکی از بزرگترین‌های اسپانیا است و آسان نیست که در آن اثر خود را به جا بگذارید. هدف این است که من بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم و در راه رسیدن تیم به افتخار به آن کمک کنم. هنوز هم باید در فوتبال یاد بگیرم و پیشرفت کنم. هنوز راه زیادی باقی مانده است.


فالکائو 15 ماه پیش به اسپانیا آمد تا جای آگوئرو را پر کند و امروز هیچ کس دیگر درباره بازیکن آرژانتینی حرفی نمی‌زند.


وی در این‌باره اشاره کرد: حقیقت این است که زودتر از این باید به اسپانیا می‌آمدم. این چیزی بود که همیشه رویایش را داشتم؛ اما نمی‌دانستم که آیا می‌توانم آن را تحقق بخشم یا خیر.


مهاجم کلمبیایی با تأکید بر اینکه در اسپانیا راحت است، افزود: زندگی در اینجا را دوست دارم. اینکه ما به همان زبانی که در کلمبیا حرف می‌زنیم در اسپانیا صحبت می‌کنیم کمک بسیار زیادی به من کرد. اسپانیایی‌ها مثل کلمبیایی‌ها آدم‌های شادی هستند و از این بابت از زندگی در اینجا احساس خوبی دارم.


فالکائو در خصوص آینده خود عنوان کرد: از حال لذت می‌برم و هنوز 3 سال دیگر از قراردادم باقی مانده است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد