اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

احمدی: تنها نیلسون دروازه‌بان خوبی بوده ‌است


احمدی: تنها نیلسون دروازه‌بان خوبی بوده ‌است


دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد پیشنهاد سپاهان گفت: اگر توافق شود مشکلی برای رفتن به سپاهان ندارم.





    رحمان احمدی در مورد عملکرد سایپا در نیم فصل اول گفت: تیم ما در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت. با توجه به شرایطی که تیم بسته شده بود و با حضور بازیکنان با تجربه و جوان کنار یکدیگر بازی‌های با کیفیتی را انجام دادیم. می‌توانستیم در رتبه های بالاتری قرار بگیریم اما با همین شرایط هم خدا را شکر می کنیم.


به گزارش فارس، وی در مورد اینکه در اواخر نیم فصل اول تیمش در نتیجه‌گیری دچار تزلزل شده، عنوان کرد: تیم ما مشکلات زیادی داشت و اگر حمایت بیشتری می‌شدیم مطئن باشید در رتبه اول یا دوم قرار می گرفتیم. بالاخره در برخی دیدارها اشتباهاتی انجام می‌شود که از کسب نتیجه باز می‌مانیم.


احمدی در مورد شرایط خودش گفت: زیر نظر آقای بشرزاد تمرینات خوبی را انجام دادم. در این مدت تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بهترین نمایش را ارائه کنم و برای تیمم مفید باشم.


وی در مورد اینکه سایپا با 14 گل خورده صاحب یکی از بهترین خط دفاع‌هاست، تصریح کرد: عملکرد خوبی در بخش دفاع داشتیم. باید در نظر بگیریم که 4-5 گلی را هم که دریافت کردیم از روی ضربات پنالتی بود وگرنه آمارمان می‌توانست بهتر هم باشد.


احمدی در مورد اینکه با عملکرد خوبش توانست بار دیگر به تیم ملی بازگردد اما با این وجود تاکنون فرصت کمی برای حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال پیدا کرده، گفت: این موضوع بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. اینکه من فقط به تیم ملی دعوت شوم برایم کافی نیست و اهداف بالاتری را دنبال می‌کنم. البته نباید فراموش کرد که سرمربی تیم ملی بر اساس نیازها و شرایط تیم ملی تصمیم گیری می‌کند اما تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم بهترین کیفیت را داشته و برای تیم ملی به میدان بروم.


احمدی در مورد اینکه قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی توانسته به فوتبال ما کمک کند، گفت: چیز خاصی از دروازه‌بانان خارجی که به فوتبال ما آمده‌اند ندیدم و برتری خاصی نسبت به دروازه بان های ما نداشتند. من همان موقع گفتم اگر می‌خواهید چنین کاری را انجام دهید ایرادی ندارد اما دروازه‌بانانی را به ایران بیاورید که از بازیکنان ما یک سر و گردن بالاتر باشد. در میان این دروازه‌بانانی که به ایران آمدند تنها نیلسون کمی نسبت به سایرین بهتر بوده است.


وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان خواستار جذب او شده است، عنوان کرد: باشگاه سپاهان با من صحبتی انجام داده که همان موقع اعلام کردم که به دلیل اینکه بازیکن سایپا هستم باید با مسئولان باشگاه صحبت کنند و اگر به توافق رسیدید مشکلی ندارم که به سپاهان بروم.


احمدی در مورد اینکه آیا در ابتدای فصل به دلیل مشکل با مرزبان از سپاهان جدا شد، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم همه مشکلات تقصیر مرزبان باشد. نمی شود همه چیز یکطرفه باشد. متاسفانه عده‌ای کاسه و کوزه‌ها را سر مرزبان می‌شکنند. سوءتفاهماتی بود که در آن موقع ایجاد و باعث جدایی من شد.


وی در مورد اینکه مسؤلان سایپا راضی به جدایی او نخواهند شد گفت: در صحبت های اولیه ای که داشتیم آن ها هیچ تمایلی به جدایی من نداشتند. همه چیز به مذاکرات باز می گردد اگر در نهایت باشگاه سپاهان و سایپا توانستند توافق کنند من هیچ مشکلی برای رفتن به سپاهان ندارم. سپاهان را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد