اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

رویانیان: ژوزه بدون هماهنگی به پرتغال رفت


رویانیان: ژوزه بدون هماهنگی به پرتغال رفت


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز تصمیم نهایی در مورد ژوزه گرفته نشده و شاید او بماند کمک‌هایش عوض شوند.






محمد رویانیان در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته مبنی بر انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس رخ داد، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از خبرنگاران عذرخواهی کنم، چون دیروز مقداری خسته و عصبی بودم.

وی افزود: از 20 روز پیش به وکیل باشگاه گفتم که مفاد قرار داد مانوئل را بررسی کند و این احتمال را به او دادم که سرمربی را برکنار کنیم. از او خواستم راهکاری ارائه کند چون آن زمان نمی‌دانستم قیمت دلار بالا می‌رود و حالا هم وظیفه دارم از حق باشگاه دفاع کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که در نظر سنجی برنامه 90 به چه کسی بابت شکست‌ها رای می‌دهد گفت: اجازه بدهید در این خصوص نظر ندهم اما به خودم رای می‌دهم که هیچ کس ناراحت نشود.

وی در خصوص اینکه چرا با خبرنگاران به آن شکل رفتار کرده است، گفت: مقداری خسته بودم و مقداری هم به این خاطر بود که آنها تیتر زدند، گل محمدی سرمربی شد در حالی که خروجی جلسه این بود که شاید مانوئل نیاید. به آنها گفتم شما فرصت می‌دادید اول نظر کمیته فنی را می‌شنیدید سپس آن خبر را منتشر می‌کردید، می‌خواستیم بدانیم آیا ژوزه به اشتباه خودش اعتراف می‌کند؟

رویانیان تاکید کرد: متاسفانه در غیاب من 4 بازیکن مصاحبه کردند که 10 درصد از قرار داد آنها کسر شد. ژوزه با همسرش به ایران آمده و ما دو روز فرصت خواستیم که تصمیم گیری کنیم. اگر قرار باشد که ژوزه برود قاطعانه اعلام خواهم کرد. در حال حاضر به این فکر می‌کنیم که 2، 3 شرط داریم و اگر او این شرایط را نپذیرفت چگونه از جمع ما جدا شود.

به گزارش فارس، رویانیان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: من از ایتالیا تصمیم نگرفتم او را برکنار کنم چون آنقدر شجاعت دارم اگر این کار را کرده باشم به آن اعتراف کنم اما باید بگویم مانوئل بدون هماهنگی من به پرتغال رفته و حق من بود که بدانم او این کار را انجام داده است.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: تک تک اعضای کمیته فنی آمارهای بازی‌ها را درآوردند و نمره ژوزه زیر قبولی بوده است. قرار است امروز با او صحبت کنم و شاید اگر او دیروز در جلسه کمیته فنی حاضر می‌شد تصمیم را می‌گرفتم.

وی در خصوص اینکه چگونه می‌خواهد مطالبات ژوزه را پرداخت کند گفت: چند قانون وجود دارد که مثلا یکی از آنها توافق است. یک راه دیگر هم وجود دارد که او بماند اما کمک‌هایش عوض شوند.

رویانیان در خصوص انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی اظهار داشت: وقتی ژوزه نمی‌آید و دستیاران و بدنساز او هم به ایران نیامده اند طبیعی است که باید به مربی ایرانی این کادر مسئولیت بدهیم. گل‌محمدی باید بداند که امانتداری کند و بازیکنان هم باید بدانند امانتدار خوبی باشند. به نظر شما اگر تیم را به گل محمدی ندهیم پس خودم باید پرسپولیس را تمرین دهم.

وی در خصوص مسئولیت پروین گفت: او رئیس کمیته فنی و مدیر فوتبال است اما قرار شد مقدار بیشتر دخالت کند تا تیم به شرایط خوبی برگردد.

رویانیان در خصوص اینکه گل‌محمدی گفته دوست دارد کریم باقری مدیر فنی پرسپولیس باشد گفت: باقری بازیکن با ارزشی است و ما حق را به گل‌محمدی می‌دهیم همانطور که در قضیه کریمی حق را به ژوزه دادیم تا از اصول‌مان کوتاه نیایم.

رویانیان در پایان در خصوص بازی پرسپولس در جام حذفی گفت: من از کجا رانت دارم که می‌گویند رویانیان از رانت استفاده می‌کند! ما چهارشنبه بازی می‌کنیم من چندین مرتبه با کی‌روش صحبت کردم و مشکلات ملی پوشان پرسپولیس را به او گفتم حالا هم اگر آقایان دستور بدهند چهارشنبه بازی می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد