اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

تیم منتخب هفته لالیگا


مسی و فالکائو در خط حمله تیم منتخب هفته

تیم منتخب هفته لالیگا


ستاره آرژانتینی بارسلونا و مهاجم کلمبیایی اتلتیکو در خط حمله تیم منتخب هفته لالیگا قرار گرفتند.




    لیونل مسی از بارسلونا شب گذشته در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل رئال بتیس رکورد تعداد گل‌ها در یک سال گرد مولر را پس از 40 سال شکست. این در حالی است که 24 ساعت پیش از آن رئال مادرید برای برتری مقابل وایادولید به گل پیروزی بخش مسعود اوزیل نیاز داشت.


مانوچو دو بار وایادولید را پیش انداخت؛ اما شاگردان ژوزه مورینیو برای کسب این پیروزی حیاتی تا پایان جنگیدند. به هر حال رئال مادرید همچنان با 5 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید که با نتیجه 6 بر صفر لاکرونیا را در هم کوبید، در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد.


 به گزارش فارس، مالاگا نیز شب گذشته توانست با پیروزی 4 بر صفر مقابل گرانادا بار دیگر خود را نشان دهد؛ این در حالی بود که والنسیا به یک پیروزی خارج از خانه مقابل اوساسونا دست یافت و رئال سوسیه‌داد و ختافه با تساوی یک بر یک امتیازها را تقسیم کردند.


لوانته نیز رئال مایورکا را از پیش‌رو برداشت و اتلتیک بیلبائو به پیروزی یک بر صفر مقابل سلتاویگو دست یافت.


 * تیم منتخب هفته لالیگا در پایان هفته پانزدهم به شرح زیر است:  


 دروازه‌بان:


ویلی کابایرو - مالاگا


دروازه‌بان 31 ساله که تیمش با نتیجه 4 بر صفر مقابل گرانادا به برتری رسید، 8 شوت خطرناک روی دروازه‌اش را مهار کرد.


مدافعان:


کارلوس مارتینز - رئال سوسیه‌داد


مدافع راست 26 ساله در تساوی یک بر یک تیمش مقابل ختافه گل دیر هنگام تیمش را به ثمر رساند تا یک امتیاز برای سوسیه‌داد به دست آید؛ اما عملکرد دفاعی وی در این بازی (7 تکل و 5 توپ‌ربایی) باعث شد تا تیمش بتواند تا پایان بازی در برابر دریافت گل‌های بیشتر مقاومت کند.


داوید ناوارو - لوانته


چند هفته پیش بود که ناوارو با زدن یک ضربه آرنج به صورت کریستیانو رونالدو نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. وی این هفته با استفاده از قدرتش توانست یکی از گل‌های تیمش را در برتری 4 بر صفر مقابل مایورکا به ثمر برساند. همکاری وی با ویسنته ایبورا در مرکز خط دفاعی فوق‌العاده بود و به مدت 90 دقیقه دفاع تیمش را غیرقابل نفوذ ساخت. ناوارو هم در حمله و هم به عنوان صخره‌ای در خط دفاعی خشم تیم حریف را برانگیخت.


آندرس گواردادو – والنسیا


خرید تابستانی والنسیا در پامپلونا عملکرد فوق‌العاده‌ای در سمت چپ خط دفاعی نمایش داد. وی شب گذشته به عنوان یک مدافع چپ به میدان رفت و نشان داد همان قدر که در خلق موقعیت‌ها به عنوان یک هافبک تأثیرگذار است در خط دفاعی نیز می‌تواند فوق‌العاده کار کند.


این هافبک در تمام زمان مسابقه یک اشتباه هم انجام نداد و یک بار هم توپ را از دست نداد. او در نقش جدیدش کاملا راحت به نظر می‌رسید.


هافبک دفاعی:


کاماچو – مالاگا


هافبک دفاعی فوق‌العاده مالاگا با یک عملکرد بسیار عالی در میانه میدان فصل باشکوه خود را ادامه داد. مانوئل پیگرینی در انتخاب کاماچو به عنوان تنها هافبک دفاعی به همراه 4 هافبک هجومی عالی عمل کرد.


بازیکن 22 ساله 7 تکل، 4 توپ‌ربایی و 4 ارسال بلند توپ برای خلق موقعیت گلزنی در این بازی در کارنامه خود ثبت کرد.


ویسنته ایبورا – لوانته


ایبورا این هفته مقابل مایورکا عالی کار کرد. اگر اسپانیایی نبود می‌توانست با این عملکرد توجه مربیان تیم‌های ملی را به خود جلب کند.


وی در تمام نقاط زمین حرکت می‌کرد، پاس‌های بازیکنان حریف را قطع می‌کرد و مهاجمان مایورکا را ناامید می‌کرد تا آنها مجبور شوند از فاصله دور به سمت دروازه این تیم شوت کنند. وی علاوه بر گلی که به ثمر رساند، 6 تکل، 2 توپ‌ربایی داشت و 7 بار مانع از ایجاد موقعیت خطرناک برای بازیکنان حریف شد.


هافبک‌ها:


میکل سان خوزه – اتلتیک بیلبائو


بازیکنان زیادی در فوتبال وجود ندارند که به اندازه میکل سان خوزه در زمین حرکت داشته باشند؛ نمی‌توان ارزش او را برای شیرها انکار کرد.


مارسلو بیلسا مقابل سلتا مدافع میانی خود را به خط هافبک فرستاد. بازیکن 23 ساله استثنایی کار کرد و یکی از دلایل اصلی بسته ماندن دروازه تیمش بود. 5 تکل و 7 توپ ربایی در کارنامه وی ثبت شد که به هیچ وجه نمی‌تواند نمایش فوق‌العاده او را توصیف کند.


کوک – اتلتیکو مادرید


مردم همچنان درباره ایسکو به عنوان هافبک آینده اسپانیا صحبت می‌کنند اما این کوک است که حقیقتا بهترین هافبک جوان اسپانیا در این فصل لالیگا است.


بازیکن 20 ساله در پیروزی 6 بر صفر اتلتیکو مادرید مقابل دپورتیوو نقش زیادی ایفا کرد. وی دو پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرد و تاکنون با 5 پاس کلیدی در لالیگا صدرنشین است.


هافبک تهاجمی:


مسعود اوزیل – رئال مادرید


مسعود اوزیل، هافبک آلمانی رئال مادرید در پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل وایادولید فوق‌العاده کار کرد تا 3 امتیاز حیاتی برای شاگردان مورینیو به دست آید.


وی 2 گل به ثمر رساند که یکی از آنها روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رسید. وی با توانایی‌‌ و پاسکاری که در این بازی نشان داد انگیزه خود را در خط میانی به حریف تحمیل کرد؛ اما مادرید بدون عملکرد فوق‌العاده شاهکار آلمانی‌اش نمی‌توانست به پیروزی دست یابد.


مهاجمان:


لیونل مسی – بارسلونا


مسی در حالی این هفته را شروع کرد که به دلیل مصدومیتی که در دیدار با بنفیکا به آن دچار شد، معلوم نبود در ترکیب اصلی بارسا برای دیدار مقابل بتیس حضور داشته باشد یا خیر. با این حال در بازی شب گذشته به میدان رفت و توانست با به ثمر رساندن 2 گل از رکورد 85 گل گرد مولر در یک سال پیشی بگیرد.


مهاجم بارسلونا همچنین با این 2 گل آمار گل‌های خود در این فصل را به عدد 23 رساند. وی همچنین به عنوان برترین گلزن بارسلونا شناخته شد؛ رکوردی که ممکن است تا زمان بازنشستگی وی کسی نتواند آن را جابجا کند.


رادامل فالکائو – اتلتیکو مادرید


شاید مسی شب گذشته رکورد گرد مولر را زده باشد؛ اما این فالکائو بود که توانست یکشنبه شب بدرخشد. ستاره کلمبیایی اتلتیکو در پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل دپورتیوو به تنهایی 5 گل را به ثمر رساند. وی با 16 گل زده در این فصل در مکان دوم گلزنان برتر این فصل لالیگا قرار گرفت. وی همچنین رکورد دیگو فورلان (31 گل در سال 2012) در باشگاه را برای تعداد گل‌های زده در یک سال را شکست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد