اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

رافا بنیتس جانشین احتمالی ژوزه مورینیو


رافا بنیتس جانشین احتمالی ژوزه مورینیو


یکی از منابع نزدیک به رئال گفته:«در مذاکراتی که درمورد جانشینان مورینیو صورت گرفته، نام رافا هم آورده شده. او هنوز دوستان زیادی دراینجا دارد و خیلی ها اوراتحسین می کنند.»





   طبق گزارش منتشره در دیلی استار، در پی افزایش احتمال جدایی ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری رئال مادریددر پایان رقابت های این فصل لالیگا، این احتمال وجود دارد که رافائل بنیتس، جایگزین آقای خاص در برنابئو باشد.

 این درحالی است که رافا بنیتس اخیرا به عنوان سرمربی موقت چلسی جانشین روبرتو دی متئوی ایتالیایی شده و از زمان روی کار آمدن او در استمفورد بریج، چلسی هنوز نتوانسته به نتایج مطلوبی دست بیابد؛ ولی نتایج کابوس وار آبی های لندنی با این مربی اسپانیایی، باعث نشده که سران رئال از تلاش برای به خدمت گرفتن او دست بکشند و هنوز هم نام بنیتس در میان 4 جانشین احتمالی ژوزه مورینیو دیده می شود؛

 به گزارش گل، این مربی 52 ساله بعید می داند که بتواند تا در چلسی دوام زیادی بیاورد و با توجه به نفرتی که هواداران باشگاه لندنی، به خاطر سابقه حضور او روی نیمکت مربیگری لیورپول، رقیب دیرینه چلسی از او دارند، می داند که بسیار بعید است که بتواند آینده ای بلند مدت در استمفورد بریج داشته باشد.

 علاوه بر بنیتس، کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر هدایت پاری سن ژرمن را در دست دارد نیز یکی دیگر از نامزدهای جانشینی آقای خاص است. یواخیم لو و مارچلو لیپی هم دیگر مربیانی هستند که ممکن است سال آینده روی نیمکت مربیگری برنابئو بنشینند.

 اما این طور به نظر می رسد که رافا بنیتس در مقایسه با سایر گزینه ها شانس بیشتری برای هدایت کهکشانی ها دارد و می تواند سورپرایز بزرگ فلورنتینو پرس در پایان رقابت های این فصل باشد؛ چرا که فلورنتینو پرس و دستیارانش از همین حالا در حال برنامه ریزی برای زندگی بدون مورینیو هستند و شاید تسلط بنیتس به زبان اسپانیایی و اسپانیایی بودن ،به او کمک زیادی برای نزدیکتر شدن به نیمکت هدایت کهکشانی ها بکند.

 از سوی دیگر بعد از اختلافاتی که مورینیو با سران باشگاه، هواداران و رسانه های مادریدی داشته، به نظر می رسد که روزهای کاری او در مادرید رو به اتمام است و از همین رو هم هست که سران باشگاه مادریدی از هم اکنون پروسه جستجو برای پیدا کردن جانشین آقای خاص را آغاز کرده اند.


این درحالی است که رافا بنیتس در روزهای جوانی یکی از بازیکنان تیم پایه ای رئال بود ولی یک مصدومیت شدید باعث شدتا او در سن 26 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و البته بعدها به عنوان مربی تیم جوانان رئال، به این باشگاه بازگشت. در طول یک دهه حضور در تیم پایه ای رئال، او شهرت زیادی به دست آورد و از او به عنوان یکی از موفق ترین مربیان جوان که موفق به کسب جامها و عناوین متعدد قهرمانی شده بود، یاد می شد. در فصل 5-1994 او به عنوان دستیار اول بیسنته دل بوسکه، روی نیمکت مربیگری تیم اصلی رئال نشست و بعد از آن بود که با انتصاب به عنوان سرمربی والنسیا توانست با این تیم دو قهرمانی در لالیگا و جام یوفا کسب کند و بعد از آن هم به لیورپول رفت و در سال 2005 این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نمودتا بیش از هرزمان دیگری به شهرت برسد. بعد از برکناری از لیورپول، بنیتس مدتی هدایت اینتر را در دست داشت و در نهایت  باوجود کسب عنوان قهرمانی درجام باشگاه های جهان با نرآتزوری از سمتش برکنار شد.


بعد از آن بنیتس بارها وبارها در گفتگوبارسانه ها از تمایلش برای بازگشت به دنیای فوتبال صحبت می کرد؛تااینکه بالاخره رویایش محقق شد و به عنوان جانشین دی متئو به استمفورد بریج آمد.

 حالا یکی از منابع نزدیک به باشگاه مادریدی دراین باره گفته:«در مذاکراتی که درمورد جانشینان مورینیو صورت گرفته، نام رافا هم آورده شده. او هنوز دوستان زیادی دراینجا دارد و خیلی ها که درتصمیم گیری های باشگاه هم نقش پررنگی دارند، اورا تحسین می کنند.»

 البته همه چیز به عملکرد چلسی بنیتس درماه های آتی بستگی دارد. اگراو بتواند در طول 7 ماه پیش رو با چلسی به موفقیت های زیادی برسد و این تیم رادر جایگاه مناسبی قرار دهد، شاید در چلسی ماندگار شود ولی درهر صورت آنچه مسلم است، این است که بنیتس باید منتظر تماس سران باشگاه مادریدی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد