اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

خوردبین: دایی بهترین گزینه است


خوردبین: دایی بهترین گزینه است


سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و یکی از پیشکسوتان این باشگاه گفت: برخلاف اظهارات محمد رویانیان، از من برای حضور در کمیته فنی باشگاه دعوت نشده است.





   محمود خوردبین در خصوص دعوت از وی برای حضور در جلسه امروز کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: کسی از من برای حضور در این جلسه دعوت نکرده است و احتمالا قرار نیست در این جلسه حضور داشته باشم.


وی در پاسخ به این سوال که در صورت دعوت از وی آیا در این جلسه حضور پیدا می کند، ادامه داد: چرا نباید شرکت کنم و مطمئن باشید برای کمک به پرسپولیس هر کاری می کنم.


به گزارش ایرنا، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد مانوئل ژوزه گفت: این مربی باید خیلی زودتر از این ها و پس از سومین شکست از پرسپولیس اخراج می شد.


وی تصریح کرد: در جلسه کمیته فنی پیش از آغاز فصل، تمام این شرایط را در جلسه انتخاب او پیش بینی کردم اما هیچ کس به حرف های من گوش هم نکرد.


وی اظهار داشت: به طور حتم با انتخاب مربی ایرانی موافق هستم زیرا مربیان خارجی نمی توانند در تیم های پرسپولیس و استقلال تاثیرگذار باشند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گزینه ایرانی هدایت این تیم گفت: علی دایی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و حضور یحیی گل محمدی در کنار این مربی نیز بهترین زوج را تشکیل می دهند.


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلافات و قرارداد علی دایی با راه آهن به نظر می رسد او به پرسپولیس نخواهد آمد، گفت: در این صورت یحیی گل محمدی با توجه به شناختش از وضعیت تیم می تواند گزینه مناسبی باشد. مطمئن باشید اگر در این جلسه حضور پیدا کنم، تمام نظرات خود را هم اعلام خواهم کرد.


خوردبین در خصوص شایعات اخیر مبنی بر احتمال حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: دنیزلی هیچ چیز از فوتبال بلد نبود و این مساله را از تمرینات این مربی نیز به خوبی می شد متوجه شد. او اگر محبوب شده بود به این دلیل بود که یک بار تیم را به فینال جام حذفی برده است اما علی دایی این تیم را دو بار قهرمان جام حذفی کرد!


وی در خصوص مبلغ دریافتی مانوئل ژوزه گفت: او یک پول بسیار خوبی از پرسپولیس دریافت کرد که فکر می کنم این مبلغ برای تامین زندگی این مربی تا پایان عمر کافی است.


وی در پاسخ به این سوال که چرا مربیان خارجی در تیم های پرسپولیس و استقلال موفق نیستند، اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم مردمی است و متاسفانه مربیان خارجی پس از حضور در این تیم، برخوردهای نادرستی از خود نشان می دهند که با این برخوردها بر حواشی می افزایند!


مربیان ایرانی با عواطف و فرهنگ بازیکنان آشناتر هستند و به همین دلیل آنها موفق می شوند.


خوردبین در خصوص احتمال حضور کریم باقری به عنوان دستیار یحیی گل محمدی اظهار داشت: کریم باقری آدم بسیار بزرگی است و من حتی می گویم او و علی دایی بهترین گزینه سرمربیگری تیم پرسپولیس هستند.


باقری به خوبی توانایی نفر اول بودن را دارد و هر فردی که باقری در کنارش فعالیت کند، باید از این مساله بی اندازه خوشحال باشد.


سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال حضور حمید استیلی گفت: من اگر جای حمید استیلی بودم با برخوردهایی که فصل گذشته با او داشتند، هیچ گاه به این تیم باز نمی گشتم و تعجب می کنم چرا اکنون او این چنین به این افراد نزدیک شده است.


با همه این تفاسیر، حمید استیلی انسان بسیار خوبی است و او هم می تواند چنین مسوولیتی را قبول کند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا بعضی بازیکنان با دلال به تیم های مطرح ما از جمله پرسپولیس تزریق می شوند، گفت: این مساله که تمام باشگاه های ما دلال دارند را می پذیرم.


خوردبین در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: پرسپولیس با مانوئل ژوزه به هیچ عنوان وضعیت بهتری پیدا نمی کرد اما به طور حتم با مربی ایرانی می تواند جایگاه خوبی را در پایان فصل بدست بیاورد.


قهرمان شدن با توجه به امتیازاتی که از دست رفته است، کار بسیار دشواری است اما نشدنی نیست.


یکی از با سابقه ترین پیشکسوتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در پرسپولیس مانند استقلال سرمربیان موفقی از جنس همین تیم وجود ندارد، گفت: متاسفانه پیشکسوتان ما همدیگر را قبول ندارند و فکر می کنم حمید درخشان، علی دایی و حتی یحیی گل محمدی و خیلی های دیگر توانایی بالایی دارند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد