اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

بحث تبانی کی‌روش کلاس رسانه را پایین می‌آورد


هادی عقیلی:

بحث تبانی کی‌روش کلاس رسانه را پایین می‌آورد


مدافع ایرانی تیم فوتبال القطر گفت: بحث تبانی کی‌روش با قطری‌ها کلاس رسانه‌های ایرانی را پایین می‌آورد.




    ‌هادی عقیلی این روزها فوتبالش را در قطر پیگیری می‌کند. کشوری که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با کشورمان همگروه است و شایعاتی مبنی بر رابطه کی‌روش با قطری‌ها و حضور خائنانی که سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار است پس از صعود به جام جهانی نام آنها را افشا کند مطرح شده است و هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا گفته می شود.


 به گزارش فارس، برهمین اساس شاید هیچ فردی مانند بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر که در متن این داستان هستند، نتوانند در این خصوص اظهار نظر کنند. هرچند که عقیلی معتقد است چنین شایعاتی کلاس رسانه‌ها را پایین می‌آورد و نباید حتی به این مسائل فکر هم کرد.


در خصوص این شایعات، حضور در فوتبال قطر، امکانات و زیرساخت‌های این کشور و آمادگی برای میزبانی جام جهانی 2022 و سایر مسائل فوتبالی با هادی عقیلی، مدافع ملی‌پوش کشورمان که به تازگی دوران مصدومیت را در تیم القطر قطر سپری کرده و به ترکیب این تیم بازگشته است گفت و گویی انجام دادیم که متن کامل آن در زیر می‌آید:


*پس از گذراندن دوران مصدومیت پس از هفته‌ها، در ترکیب القطر در حالی دوباره به میدان رفتی که این دیدار با شکست تیم‌تان مقابل مقابل الجیش همراه بود.


روی یک کرنر تیم جلو کشید و متأسفانه در ضد حمله گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. با این حال با یکی از تیم‌های خوب قطر که امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، بازی پایاپایی انجام دادیم که نتیجه شکست برای القطر به ثبت رسید.


*بازی سختی نبود؟


چرا؛ این بازی برای دو تیم 6 امتیازی بود چراکه الجیش یک رده پایین تر از ما قرار داشت که با این برد در پایان هفته دهم یک رتبه بالاتر از ما ایستاد.


* فکر می‌کنی در نهایت در پایان فصل القطر در چه جایگاهی قرار می‌گیرد؟


تیم خوبی داریم اما حقیقت مطلب این است که از مدیران باشگاه گرفته تا بازیکنان همه می‌دانیم که برای قهرمانی نمی‌جنگیم و بیشتر هدف‌مان قرار گرفتن بین 4 تیم اول جدول و کسب سهمیه آسیا در فصل آینده است.


* به نظر می‌رسد در نهایت السد قهرمان شود.


همین طور است. السد نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد.


* سایر تیم‌ها چطور؟


در کشور قطر 4 تیم السد، الریان، الجیش و لخویا تحت پوشش پسران امیر قطر قرار دارند و هر کدام از آنها مالکیت این 4 تیم را بر عهده دارند. بنابراین این تیم‌ها نیز وضعیت خوبی دارند.


*لخویا هم به عنوان پدیده لیگ قطر طی چند فصل اخیر معرفی شده است.


این تیم دو فصل پیاپی قهرمان شد. جالب اینکه لخویا به تازگی تأسیس شده و همراه با الجیش جزو تازه واردهای لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شوند. البته الجیش مدت‌ها در فوتبال قطر حضور دارد و پسر امیر قطر دوباره این تیم را احیا کرد.


* مربی تیم‌تان لازارونی، مربی سابق تیم ملی قطر بوده است. به نظرت شناخت وی از بازی شما، باعث حضورت در القطر نشد؟


چرا همین طور است. چون قطر با مربیگری لازارونی با تیم ملی ایران بازی کرده بود، این مربی شناخت کافی از من داشت و باعث شد تا ابتدای امسال در فهرست القطر قرار بگیرم.


* مصدومیتت به طور کامل برطرف شد؟


بله، البته هفته پیش هم مصدومیتی نداشتم اما پزشکان تیم ترجیح دادند به خاطر گرفتگی کوچکی که داشتم، بازی نکنم.


* از شرایط زندگی در قطر راضی هستی؟


خدا را شکر همه چیز خوب است.


* شنیده می‌شد که قرار است نیم فصل به سپاهان بازگردی. این خبر چه اندازه صحت دارد؟


دوست داشتم برگردم تا بتوانم به سپاهان کمک کنم، ضمن اینکه واقعا دلم برای فوتبال ایران تنگ شده است.


* اما به نظر می‌رسد امکان بازگشتتت به ایران وجود ندارد.


نمی‌شود بازگشت و در این مورد شرایط سختی وجود دارد. به تازگی چند بازیکن خارجی القطر به همراه دروازه‌بان ما دچار مصدومیت و محرومیت هستند و همین موضوع کار جدایی از القطر را بسیار مشکل می‌کند. به نظرم هفته بعد در بازی مقابل الغزافه با 50 درصد توان‌‌مان بازی خواهیم کرد.



*پس از برکناری سیلاس، الغرافه مربی ندارد و شاید کار راحتی داشته باشید.


هنوز مربی ندارند، اما تمام دیدارهای لیگ، سختی خاص خودش را دارد.


* شرایط محرومیت در لیگ قطر چگونه است؟


بازیکنان در صورتی که بازیکنان 4 کارت زرد بگیرند از دیدار بعدی محروم می‌شوند، اما کارت قرمز مستقیم دو بازی محرومیت به همراه دارد که به نظرم قانون بسیار خوبی است.


* به لیگ ایران برسیم. پرسپولیسی که همیشه خواهان حضور شما در این تیم بود، امروز وضعیت خوبی ندارد. دراین خصوص چه صحبتی دارید؟


به خاطر همزمانی با تمرین و دیدارهای خودمان، خیلی فرصت تماشای بازی‌های لیگ ایران را ندارم و بیشتر از سایت‌ها نتایج دیدارها و صحنه‌های حساس را پیگیری می‌‌کنم، اما امیدوارم این تیم به روزهای خوبش بازگردد. پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و این موضوع شوخی نیست و باز هم ابراز امیدواری می‌کنم تا سرخپوشان در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنند.


*جدیداً از پرسپولیس پیشنهادی نداشتید؟


خیر.البته باید یک موضوعی را همین جا عنوان کنم و اینکه در ایران برای سال بعد هنوز هیچکس برنامه خودش را نمی‌داند. در واقع یکی از معایب بزرگ فوتبال ایران همین موضوع است که تمام برنامه‌ها یکساله است. حتی الان تیم‌ها برای نیم فصل دوم بازیکن می‌گیرند و دنبال این نیستند که از حالا برای سال بعد برنامه‌ریزی کنند. این ضعف فوتبال ایران است که تیم‌ها برای سال‌های آینده خود برنامه ریزی ندارند و فقط یک سال پیش رو را می‌بینند. اگر قراردادهای بازیکن پرسپولیس که امسال به این تیم اضافه شدند را ببینید، مشخص می‌شود که نصف آنها قرارداد یک ساله دارند.


*برای نیم فصل دوم از لیگ ایران پیشنهادی ندارید؟ تیمی که حاضر باشد مبلغ رضایتنامه‌ات را به القطر بدهد؟


فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد و تیمی بتواند این کار را انجام دهد. القطر مصدومان زیادی دارد و امکان جدایی خیلی کم است.


*قرارداد خودت چند وقته است؟


تا پایان فصل جاری


*برای فصل بعد در فوتبال قطر می‌مانی یا دلتنگی اجازه نمی‌دهد؟


فوق‌العاده دوست دارم برگردم ایران و در کشورم فوتبال را دنبال کنم، چراکه باور کنید فوتبال بدون تماشاگر اصلا معنایی ندارد و تازه معنی این جمله را می‌فهمم.


*لیگ ایران هم این روزها کم تماشاگر شده است؟


امیدوارم تمام تیم‌های پرطرفدار ایران مدام برنده باشند تا همیشه ورزشگاه‌ها مملو از تماشاگر باشد!


* در قطر هم کمبود تماشاگر غوغا می‌کند.


به واقع همین طور است و از اول هم این معضل وجود داشته است. اینجا بازی‌های ملی هم بدون تماشاگر است و به همین دلیل هیچ انگیز‌ه‌ای برای بازیکنان برای رقابت وجود ندارد. به همین دلیل در قطر برای بازیکنان برد و باخت تفاوتی ندارد.


* قطری‌ها از زمانی که میزبانی جام جهانی 2022 را گرفته‌اند در حال انجام چه اقداماتی هستند؟


فعلا شروع کرده‌اند به راهسازی و گسترش مترو در این کشور و بیشتر روی مسائل مربوط به حمل و نقل متمرکز شده‌اند، چون یکی از مشکلات کشورهایی که در این حوزه هستند، حمل و نقل است. جام جهانی یک عرصه بزرگ است که تماشاگران زیادی را به همراه دارد و باید بیشتر به موضوع حمل و نقل رسیدگی کرد.


* از لحاظ فوتبالی چطور؟


از این لحاظ هم بازیکنان بزرگی مانند رائول و ... وارد لیگ قطر شده‌اند و در حال توسعه لیگ ستارگان هستند. قطری‌ها همه جوره در تلاش هستند تا چهار سهمیه آسیایی خود را حفظ کنند و با اینکه تماشاگری ندارند، دو سال هم هست که در این راه موفق هستند.


*از لحاظ ساختارها و امکانات ورزشگاه‌ها چطور؟


از این لحاظ از اول هم مشکلی نداشتند و قطعا تا 10 سال دیگر شرایط بهتر هم می‌شود.


* در مورد حضور رائول در قطر چه نظری داری؟


رائول در السد همان انگیزه‌ای را دارد که در شالکه و رئال مادرید داشت.


* به نظرت در ایران کدام تیم قهرمان می‌شود؟


پیش بینی خیلی سخت است. چراکه نیم فصل اول امسال یکی از ضعیف‌ترین نیم فصل‌های لیگ برتر بود. تیم‌ها بسیار به هم نزدیک به هم بودند و رقابـت‌ها بسیار نزدیک به هم دنبال شد. امسال سال سختی است. تیم ملی هم درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی است و به خاطر وقفه‌هایی که وجود می‌آید، کار قهرمانی در لیگ را سخت می‌شود.


* چهارمین قهرمانی پیاپی به سپاهان می‌رسد یا استقلال، تراکتورسازی و سایر تیم‌ها این اجازه را به اصفهانی‌ها نمی‌دهند؟


امسال هم مانند همیشه استقلال و سپاهان بین شانس‌های قهرمانی هستند. نمی شود قهرمان را از حالا پیش بینی کرد. با یک باخت و مساوی جایگاه ها تغییر می‌کند و این موضوع کار را سخت می‌کند.


*به تیم ملی برسیم. چقدر به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟


باید به تیم ملی فکر کنم اما من فقط می‌توانم خوب تمرین کرده و خوب بازی کنم. از زمانی که به قطر آمدم حتی برای تیم ملی بهتر هم بازی کردم.


* در مورد شایعه ارتباط کی‌روش با قطری‌ها هیچکس بهتر از شما که در قطر هستی نمی‌تواند اظهار نظر کند. اصلا چنین موضوعی می‌تواند صحت داشته باشد؟


من هم شنیده‌ام، اما پیشنهاد می‌دهم رسانه‌ها دیگر در این خصوص هیچ چیز ننویسند چون به نظرم بیان این نوع مطالب برای وجهه رسانه‌ها‌ بد است. این انگ خوبی نیست چراکه نه تنها هیچ شکلی نمی‌توانند آن را اثبات کنند بلکه شأن خودشان را هم پایین می‌آورند. چنین چیزی امکان ندارد. بازیکنان در زمین تمرین می‌کنند و کار مربی را به خوبی رصد می‌کنند و هیچ موقع یک مربی آبروی خودش را برای این کارها نمی‌گذارد.


* قطعا این موضوع را تکذیب می‌کنی؟


100 در 100 و هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد. پس از بازی کره جنوبی که یک بر صفر بردیم، فضای فوتبال ایران تغییر کرد. چطور آن زمان این مباحث نبود و پس از باخت به ازبکستان که شانس تیم ملی کم شد، این موارد به وجود آمد. ما اگر با ازبکستان مساوی هم می‌کردیم 80 درصد شانس صعود داشتیم که متأسفانه باختیم و این حرف و حدیث ها به وجود آمد. به نظرم بهتر است که دیگر چنین مواردی مطرح نشود.


* اما مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی هم روی این موضوع صحه گذاشت.


او نظرش را گفته است اما ای کاش آن را رسانه‌ای نمی‌کرد. وی چگونه می‌خواهد این موضوع را ثابت کند؟ با کدام سند و مدرک این صحبت‌ها انجام شده است؟ آیا یک مربی حرفه‌ای مثل کی‌روش چنین کاری می‌کند؟ این موضوع حتی روی کار مربی بعدی تیم ملی هم تأثیرگذار است و وی هم اعلام می‌کند که اگر یک باخت بیاورم این حرف‌ها علیه من هم زده خواهد شد. چنین حرف‌هایی در خاطر همه می‌ماند و حتی مربی بعدی اگر ایرانی باشد به دنبال این خواهد بود که این مسائل را برایش نبافند.


* شما در بازی رفت ایران و ازبکستان با کی‌روش به مشکل خوردید؟ شایعه شده بود که کی‌روش پس از این دیدار دیگر نظر مثبتی روی شما نداشت؟


من چندین بازی پس از ازبکستان هم برای تیم ملی بازی کردم. البته نمی‌خواهم در خصوص این موضوعی که گفتید صحبت کنم.


* امیدوار به دعوت دوباره به تیم ملی هستی؟


این که دعوت شوم یا خیر نظر کی‌روش است اما من کار خودم را می‌کنم و امیدوار هستم.


*عملکرد خط دفاعی جدید تیم ملی (منتظری – حسینی) را چگونه می‌بینی؟


در مورد هم پستی‌ام نظری نمی‌دهم.


*تا چه اندازه گلی که از ازبکستان خوردیم تقصیر رحمتی بود؟


وقتی یک تیم گل می‌خورد همه تیم گل می‌خورد و وقتی یک تیم می‌برد، همه تیم می‌برد.


* تیم ملی ایران به جام جهانی می‌رود؟


من هنوز امیدوارم. نمی‌توانم درصد بگویم اما وقتی می‌گویم امیدوارم یعنی می‌توانیم به برزیل صعود کنیم.


* در خصوص شایعه باندبازی بازیکنان درتیم ملی و نقش آن در خصوص دعوت و یا خط خوردن بازیکنان به تیم ملی چه نظری داری؟


این موضوع را به تازگی از شما می‌شنوم.


* اینکه گفته می‌شود قطری بازیکنان ملی‌پوش ایران را می‌خرند تا به این وسیله فوتبال ملی را تضعیف کنند، چه نظری داری؟


این هم از آن حرف‌هایی است که وقتی نمی‌بریم آن را مطرح می‌کنند.


* اما این حرف از گذشته مطرح بود. حتی مسئولان می‌خواستند قانونی را مصوب کنند تا جلوی حضور بازیکنان ایرانی در قطر را بگیرند.


به نظرم نمی شود چنین قانونی را در ایران پیاده کرد. این موضوع منطقی نیست. شما وقتی نتیجه نمی گیری هزار جور بهانه هم به دنبالش می‌آید و این هم یکی از آن بهانه‌هاست. از وقتی به قطر آمدم برای تیم ملی بهتر بازی کردم.


* به نظرت قطری‌ها حاضرند به هر قیمتی به جام جهانی بروند؟


نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم.


*در ایران شایعاتی به وجود آمده است که بازیکنانی که در قطر بازی می‌کنند از جمله شما خائنان تیم ملی هستید. حتی کی‌روش هم گفته پس از صعود به جام جهانی خائنان را معرفی می‌کند.


من که به قطر گل زدم پس این از من. باز هم تأکید می‌کنم که این مسائل بهانه تراشی است و این مسائل فقط کلاس و شأن رسانه‌های ورزشی ایرانی را پایین می‌‌آورد. پس از بازی با قطر در این کشور کلی کنایه بارم کردند که چرا وقتی برای باشگاه‌های قطری بازی می‌کنم باید تا این اندازه جلوی قطر خوب بازی می‌کردم و این گونه به من کنایه می‌زدند.


*یعنی عدم دعوتت به تیم ملی به این مسائل ارتباطی ندارد؟


فکر نمی‌کنم ربطی داشته باشد اما باید دلیل این موضوع را باید از مربی تیم ملی بپرسید.


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد