اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

فروزان: در گروه بسیار سختی قرار داریم


فروزان: در گروه بسیار سختی قرار داریم


دروازه‌بان تیم فوتبال ترکتورسازی تبریز در مورد پیشنهاداتی که به او شده‌ است، گفت: به خاطر دینی که به هوادارانمان دارم، جایی نمی‌روم.





   محسن فروزان در مورد شرایط تیم تراکتورسازی گفت: در حال حاضر زیر نظر دستیار خارجی اولیویرا تمریناتمان را برگزار می‌کنیم. شرایط مان بسیار خوب است. اولیویرا نیز به زودی به تمرینات باز می‌گردند و کارمان را برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات دنبال خواهیم کرد.


وی در مورد شرایط خودش عنوان کرد: در شرایط بسیار خوبی قرار دارم، از لحاظ روحی و روانی نسبت به قبل خیلی بهتر شدم و تلاش می‌کنم در ادامه مسابقات اگر فرصت در اختیار من قرار گرفت، بهترین نمایشم را ارائه دهم.


به گزارش فارس، دروازه‌بان تیم تراکتورسازی تبریز، در مورد اینکه در ابتدای فصل به صورت ثابت به میدان می‌رفت اما پس از مدتی به روی نیمکت انتقال یافت و باعث شد حتی تیم ملی را از دست بدهد، خاطرنشان کرد: در این 3،4 ماه گذشته به این موضوع فکر می‌کردم و به این نتیجه رسیدم که باید تلاش بیشتری انجام دهم. از شرایطم در حال حاضر راضی هستم و توکل به خدا دارم. با تمریناتی که انجام می‌دهم به خواست خدا امیدوارم بتوانم به شرایط گذشته باز گردم.


وی در مورد اینکه آیا پیشنهادی از سوی سایر باشگاه‌ها برای خروج از تراکتورسازی داشته است، اظهار داشت: 3،4 پیشنهاد بسیار خوب دارم اما به تمام این تیم‌ها اعلام کردم می‌خواهم در تراکتورسازی بمانم تا دینی که به مردم خوب تبریز دارم را ادا کنم. تیمم را خیلی دوست دارم و هرگز در این شرایط سخت که خروجی‌های تیم هم زیاد شده است دوست ندارم تراکتورسازی را تنها بگذارم.


فروزان در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان تراکتورسازی رابطه خوبی با اولیویرا ندارند و با این مربی چندین نفر به اختلاف خوردند، گفت: در این مدت مشخص است که عده‌ای نسبت به اولیویرا اعتراض داشتند، اما من کار خودم را دنبال می‌کنم حتی وقتی بیرون نشسته‌ام به نظر سرمربی‌ام احترام گذاشته‌ام. وقتی بازیکنان اعتراض خود را عنوان کردند، همه متوجه شدند اختلافاتی وجود دارد.


وی در مورد اینکه آیا می‌تواند باز هم به تیم ملی دعوت شود، عنوان کرد: صددرصد شک نکنید، برای رسیدن به تیم ملی تمام تلاش خودم را می‌کنم اگر در نیم فصل دوم به من فرصت حضور در میدان داده شود، برای رسیدن به تیم ملی تمام تلاشم را به کار می‌برم.


وی در مورد اینکه فصل گذشته در روزهای پایانی قهرمانی لیگ را از دست دادند و این اتفاق در نیم فصل اول لیگ امسال نیز برای آن‌ها تکرار شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی‌های آخر نیم فصل مشکلاتی برای ما ایجاد شد که امتیازات بسیار حساسی را از دست دادیم. با کسب پیروزی مقابل پرسپولیس بار دیگر آرامش به تیم ما بازگشت و شرایط بهتری پیدا کردیم. در نیم فصل دوم باید تلاش بهتری کنیم چرا که شرایط بسیار سخت‌تر و دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود اما ما برای بدست آوردن قهرمانی تلاش می‌کنیم.


دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در مورد اینکه عده‌ای معتقدند تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در گروه آسانی قرار گرفته است، گفت: اتفاقا نظر من برعکس سایرین است. فکر می‌کنم در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم ما علاوه بر اینکه در آسیا باید نشان دهیم بهترین تیم فوتبال هستیم، باید ثابت کنیم بهترین هواداران را نیز داریم. از طرفداران خوب تیممان درخواست می‌کنم ما را در رقابت‌های لیگ آسیا تنها نگذارند و انتظار داریم برای تشویق تیمشان به ورزشگاه بیایند. متاسفانه چند هفته پایانی لیگ هواداران نسبت به قبل استقبال کمتری از بازی‌های ما انجام داده‌اند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد