اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

مورینیو: روحیه یک دریانورد پرتغالی را دارم


مورینیو: روحیه یک دریانورد پرتغالی را دارم


سرمربی پرتغالی رئال مادرید توضیح داد که تمایلش به تعویض مکرر باشگاه از داشتن روحیه دریانوردی ناشی می‌شود.





ژوزه مورینیو سرمربی 49 ساله از زمانی که در سال 2000 برای اولین بار در بنفیکا سرمربیگری تیمی را پذیرفت، در 5 تیم به فعالیت پرداخت و توانست افتخارات زیادی را برای باشگاه‌هایی همچون پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید کسب کند.

جابجایی از یک تیم به تیم دیگر باعث شده تا اتهام بی‌ثباتی به مورینیو زده شود اما وی تأکید کرد که خصیصه ذاتی وی برای تجربه کارهای جدید عامل اصلی این است که نمی‌تواند به یک تیم پایبند بماند.

وی در این باره اظهار داشت: روح یک دریانورد پرتغالی را دارم، دوست دارم کارهای جدیدی را در مکان‌های مختلف تجربه کنم.

مورینیو خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که آیا در آینده ماجرای دیگری خواهم داشت یا خیر. باید 100 درصد انگیره‌ام را حفظ کنم و آینده رقابت جدیدی را پیش پای من خواهد گذاشت.

آینده مورینیو در پایتخت اسپانیا اخیرا با وجود قهرمانی در لالیگا در فصل گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن مقصد بعدی وی باشد.

وی اضافه کرد: من روابط خوبی با بازیکنان ایجاد کرده‌ام و با همه رو راست بوده‌ام. مجبور بودم گروه خوبی بسازم و با آنهایی که بازی نمی‌کنند، رو راست باشم.

مادرید در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا با اختلاف 11 امتیاز با بارسلونای صدرنشین در مکان سوم جدول قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد