اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

محمدرضایی:به حضور دراستقلال افتخار می‌کنم


محمدرضایی:به حضور دراستقلال افتخار می‌کنم


بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: افتخار می کنم که به تیم پر افتخاری مثل استقلال پیوستم.





عباس محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، پس از ثبت قراردادش با استقلال گفت: باعث افتخارم است که توانستم به تیم پرافتخاری مثل استقلال بپیوندم که مربی با سابقه و با کیفیتی مثل امیر قلعه‌نویی دارد، امیدوارم بتوانم عملکردی را که در تیم‌های قبلی داشتم در استقلال به نمایش بگذارم و در این تیم مردمی مفید باشم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از رقابت با بازیکنان بزرگ استقلال و احتمال نیمکت نشینی نگرانی ندارد؟ گفت: تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که در استقلال مثمرثمر باشم، حالا خواه یک دقیقه بازی کنم، خواه 90 دقیقه. تمام تلاشم را می‌کنم که با عملکرد خوبم دل هواداران استقلال را شاد کنم.

محمدرضایی که با پیوستن به استقلال، امسال اولین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خواهد کرد، در این رابطه گفت: لیگ قهرمانان آسیا در حد بسیار بالایی برگزار می‌شود و دشواری‌های خاص خود را دارد، مطمئن هستم که با درایت کادر فنی و پوشش نقاط ضعف تیم با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم که سومین ستاره را به پیراهن استقلال بچسبانیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای استقلال در پایان فصل متصور است؟ به ایسنا گفت: فکر می‌کنم که بتوانیم انتظارات هواداران را در نیم فصل دوم برآورده کنیم. قهرمانی برای استقلال دور از دسترس نیست.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال همچنین درباره این که با حضور در استقلال باید به طور همزمان در سه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است که بارها ثابت کرده در این شرایط می‌تواند خوب کار کند. ضمن این که با مدیریت خوب آقای فتح‌الله‌زاده و داشتن سرمربی مثل قلعه‌نویی فکر نمی‌کنم در هیچ کدام از این جام‌ها به مشکلی برخوریم.

محمدرضایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که با حضور در استقلال چقدر به رسیدن به پیراهن تیم ملی امیدوار است؟ گفت: من پیش از این هم به تیم ملی دعوت شده بودم، ولی به هر حال تیم‌های مثل استقلال و پرسپولیس ویترین لیگ برتر هستند و بازیکنان این دو تیم بیشتر دیده می‌شوند. اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند مرا دعوت می‌کند.

وی در پایان و با اشاره به حضور هم تیمی سابقش در پرسپولیس و احتمال رویارویی‌اش با وی در داربی پیش‌رو گفت: من و رضا حقیقی رفاقت خاصی با هم داریم و در شیراز هم که بودیم با هم صمیمی بودیم و رفت و آمد داشتیم، اینجا هم بیرون گود با هم رفیق هستیم، اما داخل زمین رقابت سالمی را دنبال می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد