اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

محمدی: باز هم قهرمان می شویم


محمدی: باز هم قهرمان می شویم


دروازه بان کرجی تیم فوتبال سپاهان گفت: این تیم در چند دوره اخیر قدرت بلامنازع لیگ بوده و با قهرمانی در نیم فصل لیگ دوازدهم، برای تصاحب مجدد قهرمانی تلاش خواهد کرد.





رضا محمدی درگفت وگو با ایرنا افزود: برای قهرمانی آماده هستیم، سال گذشته نیز با توجه به جابجایی زیاد بازیکن واز دست دادن بازیکنان مطرح، کسی روی تیم ما برای قهرمانی حساب نمی کرد، اما دیدید که در پایان سپاهان باز هم قهرمان شد.

وی اظهارکرد: در لیگ گدشته و در پایان نیم فصل 30 امتیازی بودیم و 9 امتیاز از تیم استقلال کمتر داشتیم، اما در ادامه نه تنها این عقب افتادگی را جبران کردیم بلکه 9 امتیاز نیز از استقلال جلو افتادیم و قهرمان شدیم . در لیگ امسال اکنون یک امتیاز بیشتر از فصل گدشته داریم و تلاش می کنیم با تمرین بیشتر، افتخار دیگری برای سپاهان رقم بزنیم.

محمدی درخصوص رقیبان تیم سپاهان برای قهرمانی گفت:ماهمه تلاش خود را برای قهرمانی انجام خواهیم داد، اما تیم های استقلال، تراکتور و فولاد خوزستان رقیبان جدی هستند، تیم پرسپولیس نیز درصورتی که بتواند ازحاشیه های ایجاد شده بیرون بیایدمی تواندبه رقیبان ما برای قهرمانی اضافه شود.

وی درخصوص شرایط خودش درسپاهان گفت: من دومین سال حضورم در لیگ برتر را به همراه سپاهان تجربه می کنم، سال گذشته سه بازی برای سپاهان انجام دادم که یکی مقابل السد قطردرلیگ قهرمانان بود ودو تای دیگرمقابل سایپای البرز و مس کرمان بود ، تونچی مربی درواره بان های سپاهان دراین دو سال موارد زیادی به من آموخت ومن ازاو ممنونم که تاثیربسیارزیادی درپیشرفت من داشته است.

محمدی ادامه داد:درلیگ دوازدهم نیزدرنیم فصل هشت بازی برای تیم انجام داده ام وامیدوارم بتوانم مهره قابل اتکایی برای تیم باشم چرا که با موفقیت در سپاهان می توانم راه را برای حضور در تیم ملی نیز باز کنم، در این هشت بازی که انجام دادم ابتدا سعی کرده ام برای سپاهان مفید باشم و بعد نظر کی روش را جلب کنم.

وی اظهارکرد: هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی راه پیدا کند ، اما دوست دارم زمانی به تیم ملی دعوت شوم که حضورم استمرار داشته باشد و به تیم ملی کمک کنم ، پیشرفتم در این دو سال برای خودم راضی کننده بوده است، اما برای بهتر شدن راه زیادی دارم.

محمدی گفت:در ماههای اخیر زمزمه هایی مبنی بر دعوت به تیم ملی شنیده بودم ، خودم تصورم این بود با توجه به عملکردم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی، به اردوی تیم ملی دعوت شوم ضمن آنکه موفق شده بودم در شش دیداری که در لیگ برتر و رقابتهای آسیایی درون دروازه قرار گرفته بودم تنها یک گل دریافت کنم.

محمدی با تعجب ازاینکه تیم سپاهان با وجود قهرمانی در چند دوره اخیر لیگ تنها یک ملی پوش در تیم بزرگسالان دارد ، افزود: بازیکنان شایسته و بسیار خوبی در تیم سپاهان حضور دارند ولی تنها محمدرضا خلعتبری در تیم ملی حضور دارد.

وی که در زمان بگوویچ به تیم ملی امید دعوت شده است،درباره مشکلات امروزفوتبال ملی ما نیز گفت: فدراسیون به لحاظ امکانات شرایط خوبی برای رده های مختلف ملی ایجاد کرده است اما من معتقدم که هنورشایسته سالاری در فوتبال ملی ما وجود ندارد و این مهم تا حدودی افت فوتبال ما را رقم زده است.

محمدی درباره گروه بندی جام قهرمانان آسیا و همگروهی با الغرافه قطر، النصر امارات و الاهلی عربستان نیزگفت: سپاهان درسالهای اخیر همواره یکی از مدعیان اصلی بوده و در سال جاری نیز خواهد بود، همه تیم ها از همگروهی با سپاهان می ترسند و برای ما فرقی نمی کند در چه گروهی قرار گرفته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد