اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

استراماچونی:اسنایدر با نظر من بازی نمی‌کند

استراماچونی:اسنایدر با نظر من بازی نمی‌کند


آندره استراماچونی، سرمربی اینتر، تاکید کرد که غیبت وسلی اسنایدر در بازی های نرآتزوری به مشکلات او با هیئت مدیره باشگاه ارتباطی ندارد.




مارکو برانکا، مدیر ورزشی اینتر، به تازگی اعلام کرد که غیبت اسنایدر در دیدار اینتر به دلیل عدم پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه به شرط کاهش دستمزد است اما استراماچونی تاکید کرد که عدم حضور این ستاره هلندی در ترکیب تیمش تنها به خاطر ایده های تاکتیکی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه تصمیماتی که در مورد بازیکنان گرفته می شود، منحصرا توسط من صورت می گیرد.

اگر اسنایدر در ترکیب تیم قرار بگیرد، این تنها به دلیل تصمیم من است، نه شخص دیگر. من مسئولیت این مسئله را برعهده می گیرم.

او با هم تیمی هایش تمرین می کند، او خوب کار می کند و امیدوارم دیگر مجبور نباشم به سوالی دراین مورد پاسخ بدهم. فکر می کنم تا به حال هم خیلی در این مورد صحبت کرده ایم."

از سوی دیگر، ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر، اعلام کرد ترجیح می دهد به جای خرید پاستوره، اسنایدر را حفظ کنند.

" بین اسنایدر و پاستوره، من اسنایدر را ترجیح می دهم. به نظر من او در پستش بهترین است. فکر می کنم تا به حال در این مورد زیاد صحبت کردیم. من رابطه فوق العاده ای با او دارم و وقتی او به ترکیب تیم برگردد، می تواند کیفیت متفاوتی به تیم بدهد."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد