اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

آنچلوتی: پاری سن ژرمن باشجاعت بازی کرد

آنچلوتی: پاری سن ژرمن باشجاعت بازی کرد


سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی با پورتو که با برد 1-2 تیم فرانسوی همراه بود ابراز رضایت کرد.



 

  کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی اعلام کرد که از واکنش شاگردانش در بازی با پورتو که با برد 1-2 تیم فرانسوی همراه بود راضی و حخوشحال است. با این برد پاری سن ژرمن به عنوان تیم صدرنشین گروه آ به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود نمود.

 این درحالی است که این تیم پاریسی اخیرا سختی های زیادی را متحمل شده و در 5 بازی اخیرش در لیگ 1 فرانسه تنها به یک برد رسیده ولی بازی 3شنبه شب پارک دو پرنس روزهای سخت پاری سن ژرمن را به دست فراموشی سپرد.

درابتدا این تیاگو سیلوا بود که با ضربه سر برای پارین سن ژرمن گلزنی کرد و اندکی بععد جکسون مارتینس گل تساوی بخش پورتو را به ثمر رساند. در نیمه دوم بازی اسکیل لاوتزی توانست با گلزنی سه امتیاز این بازی را به حساب تیم پاریسی واریز کند.

 به گزارش گل، درپایان این بازی کارلو آنچلوتی به وب سایت رسمی پاری سن ژرمن گفت:« بازی خوبی را شاهد بودیم که در آن واکنش خوبی را از تیممان دیدیم.تیم ما با شخصیت و با شجاعت بازی کرد سه شنبه شب ، مقابل تی خوبی به نام پورتو به میدان رفتیم و بازی ای که شاهدش بودم، دقیقا همان چیزی بود که می خواستم از شاگردانش ببینم. غرورتیم و کیفیت بازی، همان چیزی بود که من دوست داشتم ببینم. همیشه خیلی سخت است تا با این سرعت یک تیم را ساخته و آماده کنیم ولی من نسبت به آینده اطمینان دارم.»

 ناصر الخلیفی ، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هم در پایان این بازی گفت:« برد خیلی مهمی بود. من از بازی 3شنبه شب تیم واقعا راضی هستم؛ البته نه فقط به خاطر بردی که به دست آورده ای. من از نظر روانی هم شاد هستم از عملکرد و واکنش تیم در بازی 3 شنبه شب واقعا خوشم آمد. ما هنوز اینجا هستیم و به مرحله یک هشتم پایانی صعود کرده ایم؛ در گروهمان هم صدرنشین شدیم که این برای ما خیلی مهم است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد