اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

می‌خواهم داماش در جمع 5 تیم اول باشد

درخشان:

می‌خواهم داماش در جمع 5 تیم اول باشد


سرمربی تیم داماش گیلان گفت:من رده‌های پایین جدول را دوست ندارم، می‌خواهم داماش را به جمع 5 تیم بالای جدول برسانم زیرا لیاقت و توانایی‌اش را دارد.




حمید درخشان پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: شناخت خوبی از استقلال داشتم. می‌دانستم استقلال همیشه بزرگ است و هیچ چیز از بزرگی آن کم نمی‌کند. استقلال بازیکنان و کادر فنی قوی دارد و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. بازیکنانم را از نظر روحی برای یک بازی سخت آماده کرده بودم. آنچه مهم بود این که بتوانیم از نظر تاکتیکی بر حریف غلبه کنیم و نقاط قوت حریف را کنترل و از نقاط ضعفش استفاده کنیم.

به گزارش فارس،وی افزود: ‌از بازیکنانم تشکر می‌کنم، کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دادند. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و فرصتی به استقلال ندادیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های گلزنی زیادی هم از دست دادیم با این حال از گرفتن این سه امتیاز خوشحالم و بازیکنانم برای این پیروزی تلاش زیادی کردند. هر چند موقعیت‌های گلزنی زیادی را خراب کردیم ولی با همین یک گل هم سه امتیاز را گرفتیم و نشان دادیم می‌توانیم کارهای بزرگتری در آینده انجام دهیم.

سرمربی داماش در مورد گل نزنی مهاجمانش گفت: همیشه مربیان در این زمینه مظلوم واقع می‌شوند و باید جوابگوی گل نزدن آنها باشند اما اختلاف یک بازیکن 10 میلیون دلاری با یک بازیکن دیگر در همین است که آن بازیکن 10 میلیونی فرصت‌ها را گل می‌کند و از دست نمی‌دهد. بازیکنان ما همگی بازیکنان خوبی هستند. من از افشین چاووشی هم راضی هستم با اینکه فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و باید با تمرین بیشتر یاد بگیریم که این فرصت‌ها را از دست ندهیم. ممکن است وقتی یک مهاجم 5 فرصت گلزنی را از دست می‌دهد به تیمش ضربه بزند زیرا امکان داشت در موقعی که بازی مساوی بود، استقلال از یکی از فرصت‌های استفاده می‌کرد.

درخشان در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند علیه آنها جوسازی شده است و آنها شکست خورده‌اند، گفت: من این سؤال را اینگونه جواب می‌دهم. مسئولان فدارسیون و مدیر عامل استقلال تصمیم‌های غلطی در مورد این باشگاه گرفتند و با به موقع نرساندن تیم به رشت شخصیت اجتماعی استقلال را زیر سؤال بردند و چهره این تیم را نزد مردم رشت خدشه‌دار کردند. مسئولان استقلال با چنین تصمیمی به خودشان ضربه زدند آنها اگر درست تصمیم می‌گرفتند و استقلال به موقع به رشت می‌آمد برایشان بهتر بود هر چند آنها با این کارشان به ما هم ضربه زدند زیرا من بازیکنان را برای روز بازی از نظر روحی آماده کرده بودم و وقتی استقلال نیامد آنها می‌گفتند اجازه بدهید به خانه‌هایمان برگردیم زیرا استقلال نمی‌آید.

وی تصریح کرد: من دوباره تلاش کردم بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای این بازی مهم آماده کنم. بازیکنان استقلال بعد از لغو پرواز به خانه‌هایشان رفتند پس جو را استقلال درست کرد ما که پروازی نداشتیم که بخواهیم حریف را نگران کنیم. آنها با به موقع نیامدن خود به رشت مردم این شهر و ما را نگران کردند.

سرمربی داماش در مورد برنامه‌اش در نیم فصل گفت: تعطیلی نداریم باید در جام حذفی بازی کنیم و پس از آن هم لیگ دور برگشت شروع می‌شود. یکسری از بازیکنان از ما جدا می‌شوند و دو سه بازیکن هم جذب می‌کنیم.

درخشان در مورد اینکه «کوه »مهاجم خارجی تیم را از ابتدا در ترکیب نگذاشت، گفت: این بازیکن از کشوری دیگر و با آب و هوایی متفاوت به تیم ما آمده و هنوز شرایط آشنایی با تیم را نداشت اما قوانین و فوتبال حرفه‌ای را می‌داند به همین خاطر او را در نیمه دوم به میدان فرستادم. هر چند در ابتدای حضورش در میدان کمی گیج بود ولی بعد از 5-6 دقیقه خودش را پیدا کرد و با یک کنترل خوب یک گل سه امتیازی زد. او برای هماهنگ شدن با تیم به زمان نیاز دارد.

وی افزود: ‌من می‌خواهم از محمد آبشک هم تشکر کنم او که بعد از مدت‌ها دوری، به تیم برگشت بازی با کیفیتی ارائه کرد و در گرفتن سه امتیاز نقش مهمی داشت.

درخشان در مورداینکه با استفاده از آبشک و کوه ریسک کرد،‌گفت: قطعا ریسک کردم، یک مربی باید ریسک کند. اگر نتیجه نمی‌گرفتیم اولین سؤال‌ها این بود که چرا آبشک و کوه را بازی دادی. من این ریسک را کردم و بازیکن خارجی را مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد به میدان فرستادم تا خودش را ارزیابی کند و به آبشک اعتماد به نفس دادم. بازیکنان ما اگر بتوانند خواسته‌های مرا در زمین به خوبی اجرا کنند مقابل تیمی به مشکل نمی‌خوریم.

درخشان در مورد جایگاه داماش در پایان فصل گفت: من رده‌های پایین جدول را دوست ندارم و در تیمی بازی کردم که همواره یا اول بوده یا دوم. می‌خواهم داماش را به جمع 5 تیم بالای جدول برسانم زیرا لیاقت و توانایی‌اش را دارد.

وی در مورد هدفش در جام حذفی گفت: جام حذفی فرصت خوبی است هدف ما قهرمانی است البته در این جام تیم‌های بزرگ هم حذف می‌شوند اما اگر شانس با ما یار باشد برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد