اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

پولادی: هواداران بدانند بازیکنان مقصر نیستند

پولادی: هواداران بدانند بازیکنان مقصر نیستند


بازیکن ملی پوش پرسپولیس گفت: لجبازی سرمربی تیم برایم مهم نیست، اگر زمان به عقب برگردد، باز هم از کریمی حمایت می‌کنم.


 

     مهرداد پولادی پس از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: بدون شک نیمکت‌نشینی یک بازیکن با تشخیص کادر فنی است و این در اختیار یک مربی است که از کدام بازیکن استفاده کند یا به کدام بازیکن به خاطر مسائل فنی و حتی لجبازی بازی ندهد. من همیشه به تصمیمات مربیان احترام گذاشتم.

وی افزود: اما درباره نتایج یک تیم هم باید مربی پاسخگو باشد، همان طور که ترکیب یک تیم را می‌چیند.


به گزارش فارس، پولادی تاکید کرد: اما بحث اصلی و حرف من با مردم و هواداران با شخصیت باشگاه پرسپولیس است، ما باید با هواداران روراست باشیم و نمی‌توانیم آنها را گول بزنیم.


یک نیم‌فصل گفتیم همه چیز بهتر می‌شود، شرایط عالی می‌شود، همه چیز خوب می‌شود اما بهتر که نشد، هیچ؛ متأسفانه بدتر هم شد. به نظرم برای پرسپولیسی که در 17 بازی 21 امتیاز می‌گیرد باید فاتحه این پرسپولیس را خواند. ما در 4بازی یک امتیاز گرفته‌ایم و متأسفانه همیشه در زمین چشم به اتفاقات داریم تا یک ضربه کاشته، سانتر بلند و کارهای فردی یک بازیکن باعث شود که به گل برسیم.


پولادی خاطرنشان کرد: تیمی که همیشه دفاع می‌کند و فقط دلخوش به ضد حمله است و موقعیت گلزنی و بازی زیبا ارائه نمی‌کند، باید فاتحه آن تیم را خواند، حالا چه پرسپولیس باشد و یا تیم دیگر. در 7سال اخیر پرسپولیسی که در حال حاضر دور هم جمع شده بی‌نظیر است. حضور 10 ملی‌پوش و بازیکنانی که در حد تیم ملی هستند.


 بازیکن ملی پوش پرسپولیس تأکید کرد: هواداران بدانند بازیکنان مقصر اتفاقات اخیر پرسپولیس نیستند، مهم این است که به چه شکلی از این بازیکنان که هر کدام در تیم خود موثر و تأثیرگذار بوده‌اند استفاده شود. دوست ندارم بگویید که پولادی نیمکت نشین است و این صحبت‌ها را می‌کند، بلکه باید با هواداران و مردم روراست باشیم. 


وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنی به دلیل حمایت از علی کریمی، ژوزه با تو لجبازی می‌کند، گفت: مهم نیست، اگر دوباره زمان به عقب برگردد این را بدانید بهتر و بیشتر از علی کریمی که قلبا دوستش دارم حمایت خواهم کرد و پشت او می‌ایستم. من علی کریمی را دوست دارم و اگر به جز ایشان بازیکن دیگری بود شاید آن بیانیه‌ و حمایت را نمی‌کردم اما قضیه علی‌آقا با سایرین جدا است.


پولادی در پاسخ به سؤال دیگری که با این شرایط قصد جدایی از پرسپولیس را داری یا خیر، گفت: اول این را بگویم؛ دست تک‌تک هواداران درد نکند که به من لطف داشتند. آرزوی هرکسی و حتی خودم پوشیدن پیراهن بزرگ پرسپولیس است. در پرسپولیس اگر تدارکات این تیم هم باشی یک افتخار بزرگ است. چون خدمت به این تیم و هوادارانش برای یک بازیکن افتخاری بزرگ خواهد بود. من دوست دارم به تیم محبوبم کمک کنم و خدا آن روز را نیاورد که بخواهم ناخواسته تیم را به حاشیه ببرم. چون اصلاً دوست ندارم وارد این اتفاق شوم، اگر به خاطر باشگاه بزرگ پرسپولیس و دو عزیز دیگر نبود خیلی زودتر این حرفها را به زبان می‌آوردم.


وی افزود: من دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم اما اگر شرایط تغییر کند با تمام وجود برای تیمم و قراردادی که امضاء کرده‌ام جان می‌دهم، در غیر این صورت در نهایت شش ماه دیگر در خدمت پرسپولیس هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.


هافبک قرمزپوش در خصوص تشویق‌های بی امان هواداران پس از باخت مقابل تراکتورسازی و شعار علیه برخی از بازیکنان به عنوان بی‌غیرت نیز گفت: از روزی که به پرسپولیس آمده‌ام هواداران همیشه یار و پشتوانه من بوده‌اند و همیشه دوست داشته‌ام در یک جایی محبت‌های آنها را جبران کنم. محبت‌های بی‌شماری که امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بخشی از آنها جبران کرده باشم اما هواداران عزیز ما بدانند که فقط بازیکنان مقصر اتفاقات نیستند و اصلاً‌ اگر بخواهم همه چیز را برای شما بشکافم بازیکنان بی تقصیرند و هر چی از دستشان بر آمده برای پرسپولیس به نمایش گذاشته‌اند و مشکل کسان دیگری هستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که همین بازیکنان نبودند، تا همین الان هم نمی‌توانستیم از 17 بازی 21 امتیاز کسب کنیم. هواداران بدانند ما در نیم فصل اول بسیار بد بودیم و اگر این بازیکنان نبودند نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای تیم پرسپولیس می‌افتاد. من هم خوشبختانه پیشنهادهایی خارجی و حتی داخلی دارم اما باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما داشته‌های خودمان را با توجه به اینکه قلب‌مان برای پرسپولیس می‌تپد به نمایش گذاشتیم و مطمئن باشید این تیم با این مهره‌ها اگر نبودند چه بسا که نتایجی که تا الان به دست آمده بدتر می‌شد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد