اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

فروزان: من و اولیویرا مشکلی باهم نداریم

نیمکت‌نشینی‌ام به خاطر مسائل فنی نیست؛

فروزان: من و اولیویرا مشکلی با نداریم


دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم چه کسی رابطه من را با اولیویرا خراب کرد.



 محسن فروزان پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی بود اما خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم.

وی درباره نیمکت ‌نشینی‌اش در این تیم عنوان کرد:‌ مشکلی با اولیویرا ندارم و نیمکت‌نشینی‌ام هم به خاطر مسائل فنی نیست، چون اگر اینطور بود سال قبل به عنوان پدیده لیگ انتخاب نمی‌شدم.

فروزان تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی رابطه من را با اولیویرا خراب کرد. 3 بار با من صحبت کرد و هر بار گفتم که مشکلی با او ندارم. هر کاری از دستم برآید چه یک دقیقه و یا 90 دقیقه برای تراکتورسازی انجام می‌دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد