اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

ژوزه:تراکتورسازی فرصتی نداشت

ژوزه:تراکتورسازی فرصتی نداشت


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی هیچ موقعیتی نداشت، ما خوب جنگیدیم و فقط روی یک اشتباه گل خوردیم.




به گزارش ایسنا، مانوئل ژوزه پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: وقتی برنده می‌شویم همه قیافه‌ها جدی و ناراحت ولی وقتی می‌بازیم همه می‌خندند.

وی سپس گفت: تراکتور بهتر از ما بازی کرد. بهانه نمی‌آورم، ما خیلی محدود بازی کردیم، وقتی نورمحمد مصدوم شد بازی ما محدودتر هم شد و روی یک اشتباه گل خوردیم. فشنگچی شانس مساوی کردن بازی را داشت اما موفق نشد. تراکتورسازی هم فقط یک فرصت داشت که آن هم روی اشتباه ما بود.

وی ادامه داد: چند بازیکن نوک حمله‌مان را که در چند بازی قبلی بازی می‌کردند مثل انصاری فرد و نوروزی را از دست دادیم، همچنین بنگر را نداشتیم، بازیکنان جایگزین در این بازی از جان مایه گذاشتند اما تلاش‌شان کافی نبود. بازی‌ها را خوب پیش می‌بردیم اما این شکست روند ما را کند کرد. صدر جدول در فوتبال ایران خیلی خوب نیست، چون صدرنشین هم حدود 20 امتیاز از دست داد، این نشان از شکنندگی اکثر تیم‌ها دارد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دو بازیکن در نوک حمله داشتیم که خوب بازی کردند اما تلاش‌شان کافی نبود. پیروزی تراکتورسازی عادلانه است، چون از یک اشتباه ما استفاده کردند اما اگر ما تلاش می‌کردیم مساوی هم عادلانه بود. البته شانس هم لازم است. ما خوب بازی کردیم اما شانس نیاوردیم، این پیروزی را به تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

وی درباره تعطیلات نیم فصل هم گفت: چند بازیکن در وسط زمین نیاز داریم که شاید در تعطیلات جذب کنیم تا مشکل‌مان که خط میانی است را برطرف کنیم. اگر بازیکن جدیدی بگیریم زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند ولی کیفییت تیم را بالا می‌برند. بازیکنانی هم داریم که در بازی فشار زیادی را متحمل می‌شوند و خود را از نظر روحی محدود می‌کنند، منظورم بازیکنانی است که از تیم‌های کوچک به پرسپولیس آمده‌اند. برخی از بازیکنان این مسئله را خیلی احساس می‌کنند، انتقاد کردن راحت است، نیم فصل را با شکست تمام کردیم، در حالی که آن را با پیروزی شروع کرده بودیم. امیدوارم نیم فصل دوم را با برد شروع کنیم و با بردهای بیشتر نسبت به نیم فصل اول ادامه دهیم.

در ادامه خبرنگاری به ژوزه گفت:‌ پس از مدت‌ها یک مربی خوب مثل شما به ایران آمده اما پرسپولیس امروز یک اشتباه کرد. همچنین شنیده شده است که آقازمانی می‌خواهد از پرسپولیس برود. ژوزه در پاسخ گفت: وقتی که ما هنوز لیستی نداده‌ایم شما از کجا می‌دانید؟ آقازمانی خودش گفت که می‌خواهد برود و من هم گفتم باشد.

در ادامه همان خبرنگار دوباره گفت که چرا آقازمانی به زمین آمد تا سید جلال حسینی حواسش به او باشد. ژوزه در پاسخ گفت: آمدن آقازمانی به دلیل مصدومیت نورمحمدی بود. ما نمی‌توانیم با چهار دفاع بازی کنیم، البته به نظر دیگران احترام می‌گذارم. شاید شما فکر می‌کنید که پولادی حتما باید بازی می‌کرد اما من تصمیم گرفتم که یک بازیکن سمت راست مانند مهدوی کیا را بیرون بکشم و یک بازیکن دیگر را به جایش بفرستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: تیم را خودم نساخته‌ام و با آنچه در اختیار داشتم کنار می‌آمدم، نمی‌توانم آنچه فکر می‌کنم را بگویم به بازیکنانم چه خوب باشند و چه بد احترام می‌گذارم و با آن‌ها کار می‌کنم. مسئولیت باخت را قبول دارم اما 34 سال است که مربی هستم و کسی نمی‌تواند مربی‌گری را به من یاد دهد. من امروز اشتباهی نکردم. تا جایی که ممکن باشد دو یا سه بازیکن در وسط زمین می‌خواهیم همین و بس. رضا حقیقی را گرفته‌ایم و دو بازیکن دیگر را که یا ایرانی است یا خارجی خواهیم گرفت. با این کار بخشی از مشکل ما حل می‌شود. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازیکن باید به جز کیفیت تکنیکی، شخصیت بزرگ داشته باشد که رویش فشار نیاید. در تیمی مثل پرسپولیس یک مساوی، شکست محسوب می‌شود. فرق بازیکن بزرگ با دیگران فکر و شخصیتش است.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم اما خودشان را محدود می‌کنند. نمی‌خواهم از آن‌ها نام ببرم، خودشان می‌دانند. اگر بتوانیم بازیکنانی را که لازم داریم بگیریم و آن‌ها در اندازه پرسپولیس باشند خیلی خوب می‌شود.

در ادامه خبرنگاری از ژوزه پرسید با این شکست و با زیاد شدن فاصله تیمش با صدر جدول آیا امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان‌آسیا دارد یا خیر؟ وی در پاسخ گفت: ما سعی خودمان را می‌کنیم و امیدوارم نیم فصل دوم بسیار بهتر از نیم فصل اول باشیم.

در حالی که به نظر می‌رسید نشست خبری به پایان رسیده است ژوزه یکی از خبرنگاران را نشان داد و گفت: گویا او سوالی دارد.

آن خبرنگار پرسید چرا وقتی پرسپولیس عقب بود حداقل 5 بازیکن در میان زمین بازی می‌کردند؟ آیا خسته بودند که وی در پاسخ گفت: آن‌ها خسته نبودند و فقط شاید از نظر روحی رویشان فشار زیادی بوده است. من چند تغییر در جای بازیکنان انجام دادم و مثلا جواد کاظمیان را از این طرف به آن طرف زمین بردم تا از فضای پشت دفاع آن‌ها استفاده کنم. می‌خواستم از سرعت جواد و رضایی استفاده کنم. می‌خواستیم که حریف سمت ما بیاید و از ضد حمله ‌ها استفاده کنیم اما امروز نتوانستیم ایین کار را بکنیم. من از بازیکنانم راضی‌ام چون جنگیدند و فقط روی یک اشتباه گل خوردیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد