اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اشجاری از سپاهان جدا شد

اشجاری از سپاهان جدا شد


مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به علت مشکلات شخصی به صورت توافقی از جمع طلایی پوشان خداحافظی کرد.




 به نقل از  پایگاه خبری سپاهان، حسن اشجاری  به علت برخی مشکلات شخصی و خانوادگی با مذاکره و توافق با مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از قهرمان ایران خداحافظی کرد.

حسن اشجاری مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان در این باره اظهار داشت: به دلیل مشکلات شخصی که داشتم، با مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صحت کردم و آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه لطف کرد و برای حل مشکلاتم، رضایت نامه مرا صادر کرد و از سپاهان جدا شدم، با چند تیم صحبت کرده ام و تیم جدیدم تا آخر هفته مشخص می شود.

وی افزود: من هیچ مشکلی با آقای کرانچار نداشتم و در تمام بازی ها برای سپاهان بازی کردم و بحث جدایی ام از سپاهان بحث فنی نبود بلکه به خاطر مشکلات شخصی از این تیم جدا شدم.

اشجاری در پایان گفت: حضور در سپاهان برای من خیلی خوب بود چون با این تیم قهرمان ایران شدم اما مجبور شدم به دلیل مشکلات شخصی از این تیم جدا شوم چون نمی توانستم در اصفهان بمانم.
ورزش3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد