اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

کریمی:حضور درجمع 3 بازیکن برتر برایم افتخاراست

کریمی:حضور درجمع 3 بازیکن برتر برایم افتخاراست


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه نتوانستم عنوان بهترین بازیکن آسیا را کسب کنم ناراحتم.


 

علی کریمی پس از بازگشت از مالزی اظهار داشت: از اینکه نتوانستم مقام اول بهترین بازیکن سال آسیا را بیاورم ناراحتم اما مطمئنا همین قرار گرفتن در جمع 3 بازیکن برتر آسیا افتخاری بزرگی برایم خواهد بود.

به گزارش فارس، وی افزود: چیزی که بیشتر مایه افتخار من بوده لطف بزرگی است که در این مدت از هواداران، رسانه‌ها، اهالی ورزش و هنر و باشگاه دیدم. همه نوشته‌ها و صحبت‌ها این عزیزان مایه دلگرمی و افتخار من است.


کریمی اظهار داشت: هر چند نمی‌توانم لطف مردم را جبران کنم اما فقط به همه دوستانم و هر کسی که به من محبت داشته می‌گویم از آنها سپاسگزام.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد