اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

مانچینی: مهاجمان ما باید بیش از اینها گل بزنند

مانچینی: مهاجمان ما باید بیش از اینها گل بزنند


بعد از تساوی 1-1 سیتی مقابل اورتون مربی ایتالیایی سیتی از تیمش خواست تا رو به جلوتربازی کرده و فشارها برای گلزنی را افزایش دهد.



 

 روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی باشگاه منچسترسیتی در صحبت هایی در پایان دیدارتیمش مقابل اورتون به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت.

 دراین بازی سیتی با تساوی 1-1 مقابل اورتون متوقف شد تا در پایان بازی مانچو به این نکته اشاره کند که مهاجمان تیمش باید گلهای بیشتری به ثمر برسانند. در ابتدا این مروانه فلائینی بود که اورتون را پیش انداخت و کارلوس تبس از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا قهرمان فصل قبل لیگ برتر به یک امتیاز دست یابد. این تساوی به معنای اختلاف 3 امتیازی سیتی با یونایتدصدرنشین لیگ برتر در آستانه داربی حساس هفته آینده است.

به گزارش گل، درپایان این بازی روبرتو مانچینی به انتقاد ازعملکرد خط حمله تیمش پرداخت. او در جمع خبرنگاران گفت:« در حال حاضر ما با مهاجمانی که داریم، چندان قوی نیستیم. ما به این نیاز داریم تا آنها گلهای بیشتری بزنند.ما 4 مهاجم تراز اول را دراختیار داریم. ژکو، تبس، آگوئرو و ماریو بالوتلی. در حال حاضر ما چنین شرایطی داریم ولی باید این مشکل را حل کرد.»

 مانچو درادامه صحبت هایش از تعویض هایی که در جریان بازی انجام داد دفاع کرد. این درحالی بود که هواداران در زمان تعویض کارلوس تبس با ادین ژکو خشم خود را ابراز کردند. مانچو دراین باره گفت:« من برای این تعویض دلایلی دارم. من احمق نیستم و هواداران را درک می کنم. اگر من به خاطر هواداران 4 مدافع را از زمین بیرون می کشیدم و 4 مهاجم به زمین می فرستادم، آنها خوشحال می شدند ولی فوتبال این طوری نیست. اورتون می تواند در شرایط ایده آل به گل برسد. من به یک یا دو بازیکن نیاز داشتم تا بتوانند به مدافعان کمک کنند. من فکر می کردم که ادین ژکو می تواند در آن شرایط یک گل بزند. بحث این نیست که تبس بدتر از ژکو بازی کرده باشد؛ تبس در بازی شنبه واقعا خوب بود.»

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد