اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

عابدینی: AFC مشکلات فوتبال ایران را می‌داند

عابدینی: AFC مشکلات فوتبال ایران را می‌داند


مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه کریمی نشان داد می‌تواند الگویی برای فوتبالیست‌های جوان آسیا باشد، گفت: مسئولان فوتبال نباید به انتخاب شدن به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال سال 2012 آسیا دل خوش کرده و فکر کنند مشکلات‌مان به پایان رسیده است.


 

  امیرعابدینی در مورد کسب سهمیه 3+1 فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: من موفقیت‌های اخیر فدراسیون فوتبال در افزایش تعداد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال سال 2012 آسیا و همچنین قرارگرفتن نام علی کریمی در بین سه بازیکن برتر سال آسیا را تبریک می‌گویم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار خوب باشگاه‌ها با اتحادیه و فدراسیون فوتبال، افزود: خوشبختانه تلاش مستمر همه عوامل باعث شد سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به 3+1 افزایش یابد. تقریبا می‌توان گفت عمده مشکلات باشگاه‌ها در راه رسیدن به استانداردهای مد نظر AFC حل شده، هرچند که هنوز مسائل اساسی نیز باقی مانده که باید حل شود.


مدیرعامل باشگاه در مورد اینکه سندسازی برخی از باشگاه‌ها برای افزایش امتیاز فوتبال ایران و کسب سهمیه تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد: مشکلات عمده‌ای که در گذشته داشتیم این بود که باشگاه‌‌های ما شرکت ورزشی نبودند اما در حال حاضر باشگاه‌ها را با شرکت‌های ورزشی تطابق داده‌اند.


وی ادامه داد: ما در باشگاه‌ها مسائل مالیاتی داریم و مسئولان مربوطه در کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما تسویه حساب مالیاتی می‌خواهند، در حالیکه بر اساس سیستم مالیاتی کشور هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم. سیستم درآمدزایی باشگاه‌های ما هنوز قطره چکانی بوده اما هزینه‌های باشگاه‌ها به صورت بشکه‌ای است و این دو موضوع با یکدیگر هیچگونه همخوانی ندارند.


عابدینی در موررد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون سال 2012 آسیا هم تاکید کرد: مطمئن باشید AFC تمام مشکلات فوتبال ایران را می‌داند اما بررسی می‌کند که آیا به سمت استانداردها حرکت می‌کنیم یا خیر؟ آنچه که در حال حاضر باعث شده به ما نمره بدهند، مربوط به این موضوع است. آنها می‌دانند با وجود این گرفتاری‌ها، ما با جدیت به سمت اصلاحات حرکت می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: مسئولان AFC به این نتیجه رسیده‌اند فدراسیون ایران پس از سال‌ها بر اساس اساسنامه خود و استانداردهای مدنظر AFC و FIFA حرکت می‌کنند. درست است ما نتایج خوبی نگرفتیم اما برای گسترش فوتبال کارهایی خوبی انجام داده‌ایم. بطور مثال در بخش بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی، برگزاری لیگ منضبط، توجه به تیم‌های پایه، استعدادیابی، آکادمی فوتبال باشگاه‌ها قدم‎های خوبی برداشته شده و از مهمتر اینکه رئیس فدراسیون فوتبال توسط مجمع انتخاب شده است. عواملی که باعث افزایش امتیازات فوتبال ایران شده است.


مدیرعامل باشگاه داماش با تاکید بر اینکه مسئولان نباید به انتخاب شدن به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال سال 2012 آسیا دل خوش کرده و فکر کنند مشکلات‌مان به پایان رسیده است، تصریح کرد: هنوز برخی از باشگاه‌های ما برای گرفتن پروانه حرفه‌ای مشکلاتی دارند.


وی با بیان اینکه مردم به این باور نرسیده‌اند که فوتبال ما رو به رشد است و نظر سنجی برنامه 90 این موضوع را اثبات می‌کند، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: باید مسئولان فدراسیون فوتبال بررسی کنند چرا مردم به این باور نرسیده‌اند؟ فدراسیون فوتبال باید در مورد انتظارات مردم نیز پاسخگو باشد و به انتخاب‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا دل خوش نکند.


عابدینی تاکید کرد: مردم نیز باید به این باور برسند که فوتبال ما در حال رشد بوده و به دلیل همین رشد، بالاتر از فدراسیون‌های کشورهایی مانند ژاپن و کره‌جنوبی قرار گرفته است، نه اینکه جایگاه فدراسیون فوتبال ما از کشورهایی مانند ژاپن و کره‌جنوبی بالاتر است. البته باید به خاطر منافع ملی از سهمیه‌هایی که بدست آوردیم، دفاع کنیم و اجازه ندهیم آنها کاهش پیدا کرده و حتی آنها را به 4 سهمیه مستقیم افزایش دهیم.


وی که از قرار گرفتن علی کریمی در بین سه گزینه برترین بازیکنان سال آسیا بسیار خوشحال شده است، افزود: علی کریمی در شرایطی در این و سال به چنین افتخار مهمی دست پیدا کرد که 15 سال، سطح فنی خود را در این فوتبال پر فراز و نشیب حفظ کرد. این موضوع بیانگر بهادادن این بازیکن به زندگی سالم و داشتن تفکر حرفه‌ای است. کریمی نشان داد، می‌تواند در عرصه فوتبال الگویی برای جوانان آسیا باشد که در سال‌های نه چندان دور از دیدن بازی او لذت می‌بردند.


مدیرعامل باشگاه داماش در مورد دیدار تیم‌های فوتبال داماش و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: مطمئن باشید استقلال در رشت روز سختی مقابل داماش خواهد داشت. هر چند امروز استقلال تیم بسیار خوب و آماده‌ای است که از مربی بزرگ و هوشمندی روی نیمکتش سود می‌برد اما شک نکنید بازیکنان ما نیز مقابل صدرنشین لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


وی با بیان اینکه بازیکنان داماش شکست سنگین مقابل سپاهان را به فراموشی سپرده‌اند، تصریح کرد: نمی‌دانم شرایط بازی مقابل سپاهان در اصفهان به چه صورت است که هر تیمی آنجا می‌رود، بازیکنانش به مشکل برخورده کرده و نفس کم می‌آورند؟ بازیکنان تیم داماش هم پس از آن بازی به من گفتند در نیمه دوم سنگین‌تر شده بودند.


عابدینی در پایان گفت: ما به دنبال کشف چیزی در این خصوص نیستیم ولی شاید فولادشهر شرایطی مشابه مثلث برمودا را برای حریفان تیم سپاهان دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد