اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

رویانیان:از من هم خواستند شوالیه شوم

رویانیان:از من هم خواستند شوالیه شوم


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به من هم نامه نوشتند که مانند فتح‌الله‌زاده شوالیه شوم، اما من قبول نکردم.



محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاح مرکز علمی کاربردی پرسپولیس عنوان کرد: ما قصد داریم با تیم‌های بزرگ دنیا صحبت کنیم هم اکنون با برزیل که مکتب فوتبال است ارتباط برقرار کردیم. چهره من بد است، همه مرا به عنوان یک پلیس نگاه می‌کنند.افتخار می‌کنم که پلیس علمی شدیم.

به گزارش فارس،وی درباره برنامه 90 عنوان کرد: 90 همیشه یک چیز می‌گوید. فردوسی پور هم اکنون با من قهر کرده است. او کارهای خوبی انجام می‌دهد و می‌تواند به فوتبال کمک کند.

ما باید در جهت توسعه فوتبال گام برداریم. هم اکنون شعار فوتبال ارزشی را می‌گویم؛ اخلاق و جوانگرایی باید سرلوحه قرار گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان شوالیه تصریح کرد: باز هم می‌گویم که مبارک باشد قدیمی‌ها این لقب‌ها را به افراد می دادند. در ماه دوم نامه رسمی به من نوشتند و گفتند که به عنوان شوالیه انتخاب شوم اما تمایلی نداشتم؛ من سربازم نه سردار. سرباز ایران بزرگم نه شوالیه.

وی با اشاره به درگیری‌های لفظی‌اش با علی فتح الله زاده یادآور شد: بین ما طرح زوج و فرد برگزار است؛ روزهای زوج با هم دعوا نمی‌کنیم و روزهای فرد با هم دوستیم؛ جمعه‌ها نیز روز استراحت‌مان است. 2 روز قبل از مسابقه با هم جنگ داریم و 2 روز هم کری می‌خواهیم. روز بازی هم برابر یکدیگر قرار می‌گیریم. یعنی 5 روز برای هر بازی.

وی افزود: اگر در جام حذفی با این تیم روبه رو شویم ما در این فصل 3 بار دیگر با استقلال روبه رو خواهیم شد، یعنی 15 روز با فتح الله زاده جنگ خواهیم داشت.

رویانیان افزود: طرح زوج و فرد را من مشخص کردم اما هر چه داشتیم فتح الله زاده گرفته است. لقب شوالیه‌ای که برای نظامی‌ها است او گرفته است. شما اصلا ببینید استقلال را یک نظامی تاسیس کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که کنایه شما به قلعه نویی است گفت: قلعه نویی با من حرفی نزده. من با او تلفنی صحبت کردم، او و فتح الله زاده به نظامی‌ها علاقه دارند. پرسپولیس توسط یک نظامی تاسیس نشد، من آمدم نظامی شد.

من مخلص فتح الله زاده هم هستم. او در فوتبال ما یکی است. در مورد دکترای او هم نمی‌دانم چیزی بگویم. بهترین لقب برای او حاجی فتح الله زاده است. هواداران او را دوست دارند من هم او را دوست دارم.

رویانیان درباره حضور علی کریمی در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا خاطرنشان کرد: برای ما افتخار بود، البته او می‌توانست برترین بازیکن سال آسیا شود. پشت پرده‌ رفتارهای مشکوکی وجود داشت که به این عنوان دست نیافت. همین جوری هم او اول است. علی کریمی چه اول باشد چه دوم و چه سوم افتخار است باید بپذیریم که او ستاره است.

وی درباره جوایزی که هدایتی به کریمی قول داده افزود: ما مخلص کریمی هم هستیم و به او جایزه می‌دهیم. دوست داشتیم دوستان عحله نکنند، از همان دوستان تقاضا داریم در مراسم تجلیل مهدوی کیا و علی کریمی حاضر شوند. قیمت آن ماشینی که هدایتی قصد داشت به کریمی دهد را نمی‌دانم اما او بیاید این کادو را به ما بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد