اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

بنگر: داور بین‌المللی از قانون بی‌اطلاع بود

بنگر: داور بین‌المللی از قانون بی‌اطلاع بود


مدافع پرسپولیس گفت: متاسفانه در دیدار با ملوان داور بین‌المللی از قانون بی‌اطلاع بود و بی‌مورد کارت زرد داد.



محسن بنگر در مورد تأسیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق افتاده است و اگر اجازه دهند، دوست دارم در این مرکز ثبت نام کنم.

به گزارش فارس،وی در مورد سه اخطاره شدنش در دیدار با ملوان اظهار داشت: متأسفانه داور بین‌المللی ما از قانون بی اطلاع بود. نمی‌خواهم به جامعه داوری بی‌احترامی کنم، اما در آن بازی بی مورد سه اخطاره شدم.

مدافع پرسپولیس در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: نفرات دیگری هستند که جای من را در ترکیب پر کنند. به پیروزی مقابل تراکتورسازی احتیاج زیادی داریم و می‌خواهیم با کسب 3 امتیاز به تعطیلات نیم فصل برویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد